زمان پخش سریال ترکی و تاریخی بارباروس خیرالدین از کانال TRT

زمان پخش سریال بارباروس خیرالدین که در ژانر تاریخی تولید شده و قرار است از کانال TRT1 ترکیه به نمایش درآید، بالاخره مشخص شد.

زمان پخش سریال بارباروس خیرالدین

سریال “بارباروس خیرالدین” به کارگردانی برات اوزدوعان با باری ستارگان ترکیه و داشتن کادری قوی، از دوم دی‌ماه، هر جمعه شب ساعت ۲۱:۳۰ از کانال TRT پخش خواهد شد. این سریال در ادامه سریال “بارباروس‌ها: شمشیر مدیترانه” خواهد بود.

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2022 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

بازیگران سریال بارباروس خیرالدین

زمان پخش فصل دوم سریال بارباروس ها
زمان پخش فصل دوم سریال بارباروس ها

بازیگر نقش اول سریال تولگاهان ساییشمان است. در کنار وی، بازیگرانی نیز حضور دارند که آن‌ها را از سریال‌های تلویزیونی دیگر به خاطر داریم و به چهره‌های محبوب اکران تبدیل شده‌اند.

این سریال که تصور می‌شود محصول موفق فصل باشد، به نظر می‌رسد قبل از پخش قسمت اول توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. علاوه بر این لحظات هیجان انگیزی در انتظار تماشاگران تریلر این سریال است. این سریال تاکنون دو ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است.

Tolgahan Sayışman

بازیگران سریال بارباروس خیرالدین
بازیگران سریال بارباروس خیرالدین

تورگات تولگاهان ساییشمان (به ترکی استانبولی: Turgut Tolgahan Sayışman) در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۲۶ آذر ۱۳۶۰) در استانبول، ترکیه متولد شد. او بازیگر، مدل و مجری ترکیه‌ای است. او با بازی در سریال عمر گل لاله به اوج شهرت رسید.

ساییشمان در خانواده‌ای مسلمان در استانبول، ترکیه متولد شد. او تحصیلات خود را در دبیرستان Kadıköy İntaş به اتمام رساند و در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه Doğuş University فارغ اتحصیل شد.

به عنوان یک بازیگر نقش‌هایی در سریال‌های تلویزیونی همچون: Macolar, Esir Kalpler و Dicle ایفا کرده‌است. او همچنین در فیلمی سینمایی به نام Aşk Tutulması به همراه Fahriye Evcen به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۰۹، در یک فیلم ترکی به نام Aşk Geliyorum Demez به همراه برگزار کورل بازی کرد. هر دو فیلم توسط Murat Şeker کارگردانی شده‌است.

Timur Acar

بازیگران سریال بارباروس خیرالدین
بازیگران سریال بارباروس خیرالدین

تیمور آجار در آلمان به دنیا آمده و بزرگ شده و بعد به همراه خانواده‌اش به ترکیه رفته است. پس از زلزله 1999 ازمیت، خانواده به Karasu نقل مکان کردند. خانواده او گرجستانی تبار هستند و در اصل در باتومی زندگی می‌کردند.

وی یکی از بنیانگذاران Moda Sahnesi، یک مرکز فرهنگی در استانبول است. او کار خود را در سال 1999 با حضور در نمایش‌های تئاتر آغاز کرد و تحصیلات خود را در دانشگاه Dokuz Eylül دریافت کرد. از طریق نقش‌هایش در سریال‌های زخم گلوله، سمت اروپایی و Akasya Durağı به شهرت رسید.

در سال 2013 در سریال Bebek İşi در نقش مورات بازی کرد. او در فیلم Lizard سه شخصیت مختلف را به طور همزمان به تصویر کشید. تیمور برای اولین بار در سال 2007 ازدواج کرد، اما ازدواج در سال 2009 منحل شد. او در ژوئیه 2016 با بازیگر Eda Özerkan ازدواج کرد که از او یک دختر دارد.

Melisa Döngel

بازیگران سریال بارباروس خیرالدین
زمان پخش سریال بارباروس خیرالدین

ملیسا دونگل (ترکی استانبولی: Melisa Döngel‎؛ زاده ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۹) بازیگر و مدل ترکیه‌ای است که بیشتر برای بازی در نقش دنیز چلیک در سریال درام حکایت ما شناخته می‌شود.

ملیسا تحصیلات خود را در آکادمی هنر عثمان یاغموردرلی به پایان رساند. او حرفه بازیگری خود را با سریال الف که در سال ۲۰۱۴ پخش شد آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۶ در سریال تلویزیونی خیابان‌های پشتی نقش شخصیت نیل را بازی کرد.

در سال ۲۰۱۸، در نقش دنیز چلیک در سریال درام حکایت ما ظاهر شد که در آن برای به تصویر کشیدن این شخصیت مورد تحسین قرار گرفت. او در سریال تو درم را بزن که از سال ۲۰۲۰ از شبکه فاکس شروع به پخش کرد، شخصیت سرن باشار را به تصویر می‌کشد.

در ژوئیه ۲۰۲۱، فاش شد که دونگل درگیر یک نبرد قانونی علیه پدرش بر سر حضانت خواهر کوچکترش بوده‌است. او در کودکی توسط پدرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود که بعداً به زندان افتاد.

بارباروس خیرالدین پاشا کیست؟

بارباروس خیرالدین پاشا (ح. ۱۴۷۸–۴ ژوئیه ۱۵۴۶) (در ترکی استامبولی: Barbaros Hayreddin Paşa یا Hızır Hayreddin Paşa) یکی از دریاسالارهای عثمانی و از فرماندهان کشتی‌های بازرسی عثمانی بود که چندین دهه در منطقهٔ مدیترانه چیرگی داشت.

بارباروس خیرالدین پاشا نقش مهمی در موفقیت‌های عثمانی‌ها در دریا ایفا کرد. به ویژه در تسلط عثمانی‌ها بر آب‌های مدیترانه سهم زیادی داشت. به لطف این دستاوردها، او هنوز به عنوان یکی از مهم‌ترین ملوانان تاریخ ترکیه شناخته می‌شود.

زمان پخش سریال بارباروس خیرالدین

هر جمعه ساعت ۲۱:۳۰

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم سریال بارباروس ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *