زمان پخش سریال ترکی نسل سوم از شبکه ام‌بی‌سی‌پرشیا + [بیوگرافی]

زمان پخش سریال نسل سوم که به تازگی از شبکه ام بی سی پرشیا با دوبله فارسی منتشر می‌شود، مورد سوال طرفداران این سریال ترکی با نام Darmaduman قرار گرفت.

زمان پخش سریال نسل سوم

سریال ترکی نسل سوم mbc کی پخش میشه ؟

نام برنامه: نسل سوم (Darmaduman)

زمان پخش نسل سوم از ام بی سی پرشیا : از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱

پخش از: mbc

نوع برنامه: سریال ترکی

در خلاصه داستان جدیدترین اثر شبکه فاکس تی وی آمده است : خانواده ثروت به دلایل خانوادگی مجبور می‌شوند از اسکی‌شهر به استانبول نقل مکان کنند. هارون که به خاطر اختلاف با پدرش 25 سال قبل استانبول را ترک کرده بود، بعد از 25 سال همراه زن و بچه‌هایش به خانه‌ پدرش که در کماست می‌رود. بعد از 25 سال مادرش را می‌بیند و با وجود کنایه‌های تند و تیز مادرش به زندگی در کنار او ادامه می‌دهند.

دانلود سریال ترکی نسل سوم از کانال تلگرامی فیگار

دوقلوهای کرم و اجه که با بورسیه وارد یک دانشگاه خصوصی شدند، در دانشگاه با افرادی روبرو می‌شوند که اصلا شبیه آن‌ها نیستند و سعی می کنند خودشان را با این محیط جدید وفق بدهند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم

زمان پخش تکرار سریال ترکی نسل سوم

سریال ترکی نسل سوم mbc کی پخش میشه
سریال ترکی نسل سوم mbc کی پخش میشه

سریال نسل سوم با نام ترکی Darmaduman (آشفته) در کل متشکل از نه قسمت است. این سریال به تازگی با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا منتشر خواهد شد، که با توجه به اینکه این شبکه نسخه دوساعتی را پخش نخواهد کرد، پخش این سریال حدود 30 قسمت خواهد شد.

بازیگرانی همچون نجیپ ممیلی، آسلیهان مالبورا، مرت یازیجی‌اوقلو، هافسانور سانجاک‌توتان و آیتاچ شاشماز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای خانواده‌ایست که برای تحصلیل در دانشگاه به استانبول مهاجرت کرده‌اند.

کرم و اجه زمانی که با دنیای استانبول آشنا می‌شوند، باید با اتفاقاتی که در دانشگاه برایشان رخ می‌دهد نیز مواجه شوند. دوستی‌های جدید، روابط عاشقانه و رقابت با خانواده‌های ثروتمند! محیطی که اصلا با آن آشنایی ندارند. این سریال در رده بهترین سریال‌های ترکی مدرسه‌ای می‌تواند جای داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *