بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم (آشفته) + [زمان پخش از mbc]

بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم (Darmaduman) که به تازگی با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا منتشر شده است را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم

سریال نسل سوم با نام ترکی Darmaduman (آشفته) در کل متشکل از نه قسمت است. بازیگرانی همچون نجیپ ممیلی، آسلیهان مالبورا، مرت یازیجی‌اوقلو، هافسانور سانجاک‌توتان و آیتاچ شاشماز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای خانواده‌ایست که برای تحصلیل در دانشگاه به استانبول مهاجرت کرده‌اند.

کرم و اجه زمانی که با دنیای استانبول آشنا می‌شوند، باید با اتفاقاتی که در دانشگاه برایشان رخ می‌دهد نیز مواجه شوند. دوستی‌های جدید، روابط عاشقانه و رقابت با خانواده‌های ثروتمند! محیطی که اصلا با آن آشنایی ندارند. این سریال در رده بهترین سریال‌های ترکی مدرسه‌ای می‌تواند جای داشته باشد. بیوگرافی بازیگران سریال آشفته را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی نسل سوم از شبکه ام بی سی پرشیا

دانلود سریال ترکی نسل سوم از کانال تلگرامی فیگار

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم

Mert Yazıcıoğlu (مرت یازیجی اوغلو) در نقش کرم

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم
بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم

مرت یازیجی‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Mert Yazıcıoğlu) (زادهٔ ۱۰ مه ۱۹۹۳؛ استانبول) بازیگر سریال‌های تلویزیونی و سینمای ترکیه است. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در استانبول، در گروه مدیریت بازرگانی در دانشگاه استانبول آیدین ثبت‌نام کرد.

او اولین گام خود را برای بازیگر شدن زمانی برداشت که به سر صحنه یک درام رفت که در آن یکی از دوستانش بازی می‌کرد. ابتدا با آژانس کست ۳۳ که توسط سومرو اونات تأسیس شد و سپس با اومیت چیراک ملاقات کرد. مرت در ۳ کارگاه آموزشی موتا، درس بازیگری را از اومیت چیراک شروع کرد. پس از مدتی تحصیل در رشته بازیگری، با بازی در فیلم خویشاوندان پدربزرگم شروع به بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم (Kardeşlerim) + [خلاصه داستان]

در سال ۲۰۱۳ بر روی صفحه نمایش فاکس منتشر شد. وی در سریال تلویزیونی رز سیاه نقش «باران شاموردی» را بازی کرد که نقش‌های اصلی او را اجه اوسلو، ازجان دنیز، آیچا آیشین توران بازی می‌کنند. بعداً او در سریال تلویزیونی امید دست‌بند نیست شخصیت «فیرات» و در سریال تلویزیونی محمد: فاتح یک جهان شخصیت «کورکوت» را بازی کرد.

در سریال تلویزیونی یک لیتر اشک که از اکتبر ۲۰۱۸ از کانال د پخش می‌شد، شخصیت «ماهیر یتکین» را بازی کرد. در سریال عشق ۱۰۱ که از نتفلیکس منتشر شد، نقش «سینان» را ایفا کرد، که یکی از بهترین نقش‌های او می‌باشد.

Hafsanur Sancaktutan (حافظه‌نور سانجاک‌توتان) در نقش درین

بیوگرافی بازیگران سریال آشفته
بیوگرافی بازیگران سریال آشفته

هافسانور سانجاک‌توتان زاده ۲۰ مارس ۲۰۰۰ بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او در سریال‌هایی همچون “Aşk Ağlatır”، گلپری و آخرین تابستان به ایفای نقش پرداخته است.

بازی او در سریال اینترنتی دیزنی پلاس “بین من و دنیا” حواشی بسیاری را در پی داشت. صحنه‌های منشوری او باعث شد تا برخی از مخاطبان سریال ترکی، منتقد او شوند. البته در بعد جهانی، بازی او هیچ اشکالی نداشت و بسیار قابل تقدیر است.

Aslıhan Malbora (آسلیهان مالبورا) در نقش اجه

بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم
بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم

آسلیهان مالبورا (انگلیسی: Aslıhan Malbora؛ زادهٔ ۷ نوامبر ۱۹۹۵) بازیگر است. وی از سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. آسلیهان در سریال سه قرون نقش لیلا را ایفا کرده بود.

نقد سریال ترکی قضاوت (Yargı) + [دانلود سریال و بیوگرافی بازیگران]

“Seven Ne Yapmaz” ، “Kalbimin Sultanı”، “Ağlama Anne” ، “Her Yerde Sen” و “Oluversin Gari” از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که آسلیهان در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

Aytaç Şaşmaz (آیتاچ شاشماز) در نقش اورن

بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم
بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم

آیتاچ شاشماز (زاده ۴ اوت ۱۹۹۸) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. شاشماز در مانیسا به دنیا آمد. برادرش اسماعیل اگه شاشماز نیز بازیگر است. پس از ایفای نقش در سریال تلویزیونی قول، با بازی در سریال حکیم اوغلو، اقتباسی از سریال آمریکایی هاوس، بیشتر به شهرت رسید.

در سال ۲۰۲۱، اولین نقش اصلی خود را در نقش بورا دوروسوز در مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک بازی بخت در مقابل جمره بایسل بازی کرد. شاشماز و بایسل در حین فیلمبرداری سریال رابطه عاشقانه خود را در دنیای واقعی آغاز کردند و بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

Ali Önsöz (علی اون‌سوز) در نقش یاعیز

بیوگرافی بازیگران سریال نسل سوم
بیوگرافی بازیگران سریال آشفته

علی اونسوز بازیگر جوان ترکیه است که به تازگی وارد این حرفه شده است. او تنها در سریال “بهت قول میدم” و سریال “آشفته” به ایفای نقش پرداخته است. در این سریال نقش یاعیز را ایفا می‌کند، که در ابتدا کاراکتری منفی است، و در انتها با کرم و اجه رفیق می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *