روز و ساعت پخش سریال حبیب از شبکه دو + [بازپخش و خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال حبیب که از شبکه دو سیما به نمایش درمی‌آید، مشخص شد. این سریال با بازی هدایت هاشمی در ژانر کمدی ساخته شده است.

روز و ساعت پخش سریال حبیب

مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود. در ادامه مطلب با خبر زمان پخش سریال حبیب همراه ما بمانید.

روز پخش سریال حبیب : هر شب

ساعت پخش سریال حبیب : ساعت 21:10

بازپخش سریال حبیب : ساعت 16:15 و 10:00

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال حبیب

زمان پخش سریال حبیب
زمان پخش سریال حبیب

به گزارش منابع خبری:

سریال حبیب محصول مرکز بسیج سازمان صداوسیما؛ داستانی است از حضور مستشاران جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در نبرد با داعش در سوریه.

روز پخش سریال حبیب : هر شب

ساعت پخش سریال حبیب : ساعت 21:10

بازپخش سریال حبیب : ساعت 16:15 و 10:00

سریال «حبیب» اثر کارگردان سوری محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم با دوبله نسخه فارسی از یکشنبه، ۳۰ بهمن به روی آنتن شبکه دوم می رود. «حبیب» به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال حبیب

این مجموعه ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد. ما در این سریال شاهد تلاش های یک مستشار ایرانی در سوریه برای مبارزه با داعش هستیم و می بینیم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

در واقع در این مجموعه مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده.

بیشتر بخوانید:


6 thoughts on “روز و ساعت پخش سریال حبیب از شبکه دو + [بازپخش و خلاصه داستان]

    1. لطفا خود والدین با توجه به سن فرزندان شان محدودیت های لازم را اعمال نمایند.نه این سریال بلکه تمام محتواهای صوتی و تصویری.مخصوصا فضای مجازی.متشکرم

    2. بچه مثل تو باشه اره شعور نداشته باشه طرف گفت بچه پنج ساله شش راحت میشه کاری کرد بچه فیلم ترسناک نبینه حالا بچه جنس تو مثل تو شعور نداره تازه بفرض بچه بخواد هرچیزی رو ببینه تو باید بذاری ببینه بچه بخواد تو زنتو لخت ببینه باید بذاری

  1. طرف به کسی توهین نکرده اشغال تویی دیگران اشغال میبینی بچه الان پنج ساله شش ساله رو راحت میشه کاری کرد بچه فیلم ترسناک نبینه بچه مثل تو خوب معلومه نمیشه کاری کرد چیزی رو نبینه وقتی شخصی میگه بچه پنج ساله فیلم شروع به توهین میکنی طرف به تو نگفت شروع میکنی توهین میکنی اگر پدر و مادرت شعور داشتن ادب یآد میدادن مثل تورو روانه جامعه نمیکردن هرکسی نظری داره قرار نیست تو توهین کنی اگر به توهین باشه هستن ناموستو جلو چشمت تجاوز میکنند هیچ کاری نمیتونی بکنی حالا تو بی شعور احمق توهمی معتاد قرصی چرند میگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *