زمان پخش فصل دوم سریال ترکی خانواده (Aile) از شبکه شوتی‌وی

برای اطلاع از زمان پخش فصل 2 سریال ترکی خانواده همراه ما باشید. در ادامه به روز و ساعت پخش سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع می‌پردازیم.

کیوانچ و سرنای در سریال خانواده نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این سریال به کارگردانی احمد کاتیکسیز است و فیلمنامه آن را هاکان بونومو نوشته است. اما فصل 2 سریال ترکی خانواده کی پخش میشه ؟

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده Aile

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی خانواده

زمان پخش سریال ترکی خانواده
سریال خانواده چندشنبه ها پخش میشه

فصل 2 سریال خانواده از یازدهم مهر از کانال Show TV پخش خواهد شد. کیوانچ تاتلی توع، سرنای ساری کایا، نجات ایشلر، جانان ارگودر، اوشان چاکیر، اوموتجان اوتبای، یوسرا گیک، اجم سیمگه یورتاپان و بازیگران چیره دست لونت اولگن، امل گوکسو و نور سورر از بازیگران سریال خانواده هستند.

ساعت پخش سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع : 21:30

سریال خانواده چندشنبه ها پخش میشه : هر سه‌شنبه

سریال خانواده در رابطه با یک خانواده ثروتمند است. زمانی که اصلان برای ریاست این خانواده انتخاب می‌شود، با دوین آشنا شده و تعادل خانواده به هم می‌ریزد. دوین با بازی سرنای ساریکایا، روانشناس اصلان است. در طی داستان شاهد مشاجرات درون خانواده سوی‌کانلار می‌شویم.

داستان سریال ترکی خانواده روایت داستان مردی زیرک به نام آصلان یعنی شیر است. آصلان که پسری از خانواده پر جمعیت است کلوپی شبانه دارد و آن را اداره می‌کند. آصلان شخصیتی مرموز و تاریک دارد و زنی وارد زندگی او می‌شود.

دوین که زنی روانشناس است حالا باید با اصلان که مردی پیچیده به نظر می‌رسد زندگی کند. کیوانچ در نقش آصلان سویکان، سرنای ساریکایا در نقش دوین آکی و نیجات ایشلر در نقش جیهان سویکان ایفای نقش می‌کنند.

لینک دانلود تیزرها از کانال تلگرام فیگار

تیزر معرفی سریال خانواده

فراگمان سریال خانواده

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *