صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه [+تیزر]

ویدیوی صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک با بازی حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده و سارا رسول زاده را در ادامه این نوشتار تماشا کنید.

سریال «قهوه ترک» از تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم «فیلم‌نت» است. این قرار است به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه از پلتفرم فیلم نت پخش شود و جایگزین سریال پرطرفدار پوست شیر خواهد شد.

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده و سارا رسول زاده از بازیگران این سریال جدید هستند. در سریال قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه بازیگران ترک نیز به ایفای نقش پرداخته و برخی از صحنه‌ها در ترکیه فیلمبرداری شده است. تیزر سریال قهره ترک فیلم نت را در ادامه تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های ایرانی

زمان پخش سریال جدید قهوه ترک

صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک

سریال قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه
سریال قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه

سارا رسول‌زاده که پیش‌تر در سریال‌هایی مثل «عاشقانه»، «خونسرد» و «نجلا» بازی کرده بود، حالا نقش اصلی سریال «قهوه ترک» است. مجتبی پیرزاده هم که این روزها به خاطر بازی در نقش منصور سریال «پوست شیر» بسیار مورد توجه قرار گرفته، دیگربازیگر اصلی «قهوه ترک» است که در کنار حامد بهداد نقش‌آفرینی می‌کند.

نکته قابل توجه در جمع بازیگران سریال حضور امیر نوروزی است که بعد از دو سریال کمدی «مردم معمولی» و «روزی روزگاری مریخ»، حالا در این سریال نقشی جدی بر عهده دارد. امیر جعفری، محمد ولی زادگان، پیام احمدی‌نیا، امیر نوروزی و بهاره کیان‌افشار سایر بازیگران «قهوه ترک» هستند.

تیزر سریال قهره ترک فیلم نت


مجموعه نمایش خانگی «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. فیلمرداری سریال قهوه‌ترک اکثرا در کشور ترکیه انجام شده و داستان سریال در ترکیه دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *