زمان پخش سریال ترکی هرچه باداباد با دوبله فارسی از جم سریز

زمان پخش سریال هرچه باداباد با نام ترکی (Gelsin Hayat Bildiği Gibi) با دوبله فارسی + تکرار سریال از شبکه جم سریز مشخص شده است.

پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی به زودی از شبکه جم سریز آغاز خواهد شد. این سریال با نام ترکی Gelsin Hayat Bildiği Gibi از شبکه شو تی وی ترکیه، هر هفته به نمایش در می‌آید. تا کنون 36 قسمت نمایش داده و فینال آن در قسمت 41 خواهد بود..

ارتان سابان در نقش سعدی پایاسلی (یک مافیا)، اوزگه اوزبرک در نقش دریا ییلماز (یک پرستار که معشوق سعدی است) و دوریم اوزکان در نقش سونگول (کمیسر) در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال هرچه باداباد جم سریز یک سریال تلویزیونی درام و جوانان ساخت ترکیه به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی گانی مژده است. اما سریال هرچه باداباد کی نشون میده ؟ پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی از پانزدهم اردیبهشت 1402 آغاز خواهد شد.

روز و ساعت پخش هرچه باداباد از جم سریز : جمعه تا چهارشنبه ساعت 20:00

بازپخش سریال هرچه باداباد از جم سریز : 00:00 ، 12:00 و 16:00

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

زمان پخش سریال هرچه باداباد

زمان پخش سریال هرچه باداباد
سریال هرچه باداباد جم سریز

مجموعه هر چی میخواد بشه حول محور زندگی شخصی بنام دریا است. درخلاصه فیلنامه این اثر آمده است که؛ دریا سال‌ها پیش برای خدمت اجباری به یک بیمارستان نظامی منتقل می‌شود و آنجا با سعدی پایاسلی عشق بزرگی را تجربه می‌کند ولی پایاسلی فقط یک نامه وداع از خودش به جا میگ‌ذارد و غیبش می‌زند.

پایاسلی بعد از رها کردن گذشته کثیف خود، در نتیجه همکاری با پلیس به‌عنوان معلم جغرافیا زندگی جدیدی را شروع می‌کند. ولی با روبرویی دوباره با دریایی که هیچوقت نتوانسته بود فراموشش کند زندگیش مثل گره کوری می‌شود و اسرار سال‌های گذشته برملا می‌شوند. در این میان ماجرای پنج دانش آموز پایاسلی که راهشان به کانون اصلاح نوجوانان کشیده شده است هم نقل خواهد شد.

سریال هرچه باداباد کی نشون میده ؟

پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی
پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی

روز و ساعت پخش هرچه باداباد از جم سریز : جمعه تا چهارشنبه ساعت 20:00

بازپخش سریال هرچه باداباد از جم سریز : 00:00 ، 12:00 و 16:00

پخش سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی : از 15 اردیبهشت

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *