بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد + [زمان پخش و لینک دانلود]

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد (Gelsin Hayat Bildiği Gibi) که دوبله فارسی آن از شبکه جم سریز منتشر می‌شود را در ادامه بخوانید.

پخش سریال ترکی هرچه باداباد با دوبله فارسی از 15 اردیبهشت از شبکه جم سریز آغاز خواهد شد. این سریال با نام ترکی Gelsin Hayat Bildiği Gibi از شبکه شو تی وی ترکیه، هر هفته به نمایش در می‌آید.

سریال ترکی هرچه باداباد جم سریز یک سریال تلویزیونی درام و جوانان ساخت ترکیه به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی گانی مژده است. ارتان سابان در نقش سعدی پایاسلی (یک مافیا)، اوزگه اوزبرک در نقش دریا ییلماز (یک پرستار که معشوق سعدی است) و دوریم اوزکان در نقش سونگول (کمیسر) در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال هرچه باداباد با دوبله فارسی از کانال تلگرام فیگار

زمان پخش سریال ترکی هرچه باداباد با دوبله فارسی از جم سریز

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد
بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

مجموعه هر چی میخواد بشه حول محور زندگی شخصی بنام دریا است. درخلاصه فیلنامه این اثر آمده است که؛ دریا سال‌ها پیش برای خدمت اجباری به یک بیمارستان نظامی منتقل می‌شود و آنجا با سعدی پایاسلی عشق بزرگی را تجربه می‌کند ولی پایاسلی فقط یک نامه وداع از خودش به جا میگ‌ذارد و غیبش می‌زند.

پایاسلی بعد از رها کردن گذشته کثیف خود، در نتیجه همکاری با پلیس به‌عنوان معلم جغرافیا زندگی جدیدی را شروع می‌کند. ولی با روبرویی دوباره با دریایی که هیچوقت نتوانسته بود فراموشش کند زندگیش مثل گره کوری می‌شود و اسرار سال‌های گذشته برملا می‌شوند. در این میان ماجرای پنج دانش آموز پایاسلی که راهشان به کانون اصلاح نوجوانان کشیده شده است هم نقل خواهد شد.

ارتان سابان در نقش سعدی پایاسلی (یک مافیا)

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد
بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

ارتان سابان (Ertan Saban) زاده ۴ دسامبر ۱۹۷۷، بازیگر و فیلمنامه‌نویس، دارای تابعیت دوگانه ترک مقدونیه است. سابان  می‌تواند بلغاری، بوسنیایی، مقدونی، صربی، آلبانیایی، یونانی، انگلیسی و فرانسوی نیز صحبت کند. پس از آن که در فرانسه به کار تئاتر پرداخت، به ترکیه آمد و بازیگری و کارگردانی را در تئاتر، سریال و فیلم آغاز کرد.

نقش موفقیت آمیز او «الکس» در سریال تاریخی موفق Elveda Rumeli، درباره ترکان مقدونیه در زمان فروپاشی امپراتوری عثمانی می‌باشد. Sakarya Fırat ، وادی گرگ‌ها، مهمت فاتح جهان، حیاط، یاکاموز و Büyük Sürgün:Kafkasya از جمله سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها حضور داشته است.

اوزگه اوزبرک در نقش دریا ییلماز (یک پرستار که معشوق سعدی است)

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد
بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

اوزگه اوزبرک (به ترکی استانبولی: Özge Özberk)؛ زادهٔ ۱۳ اوت ۱۹۷۶، هنرپیشه اهل کشور ترکیه است. وی در سال ۱۹۷۶ در شهر استانبول متولد شد. اوزگه اوزبرک در زمینه تئاتر در دانشگاه استانبول تحصیل کرد.

این بازیگر با بازی در فیلمی به نام «گورا» به شهرت رسید. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به پدرم و پسرم اشاره کرد. و در سال ٢٠١٩ در سریال عشق تجملاتی (afili ask) نقش اصلی (عاشیه) را بازی کرد.

دوریم اوزکان در نقش سونگول (کمیسر)

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد
بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

دوریم اوزکان متولد 9 جولای 1998 در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل رشته هنرهای زیبایی از دانشگاه موغلا (Mugla Sitki kocman) می باشد که از 19 سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «وصلت» به شهرت رسید. این بازیگر جوان 173 سانتی متر قد و 52 کیلوگرم وزن دارد.

دوریم مدتی در آژانس استعداد یابی Sayginoz Nurai در زمینه فشن شوها فعالیت کرد و به دلیل زیبایی، ظرافت و سلیقه بالایش در مد مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. او همچنین برای شکوفایی استعداد بازیگری خود به آژانس استعدادیابی پیوست و دروس نمایشنامه را فرا گرفت و کاشفش استادش ایلکر بود که کارش را در هنر به ویژه هنر بازیگری و تئاتر دوست داشت.

سال 2017 در 19 سالگی با بازی در سریال «رویا» در نقش ایپک در کنار بازیگرانی چون هازال فیلیز و اوزگه اوزدر اولین بار در قاب تلویزیون ظاهر شد. سپس همان سال در سریال «وطنم تویی» در نقش حوا به هنرنمایی پرداخت. سال 2019 در 21 سالگی با بازی در سریال وصلت در نقش فریده به شهرت رسید سپس در سریال های «رامو» و «مولانا» نیز به ایفای نقش پرداخت.

نیلسو برفین آکتاش در نقش گیزم

بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد
بیوگرافی بازیگران سریال هرچه باداباد

نیلسو برفین آکتاش (Nilsu Berfin Aktas) زاده 17 اوت 1998 در آنکارا، یک بازیگر تلویزیون و سینما اهل ترکیه است. آکتاش از آکادمی هنر تلنت هاوس فارغ التحصیل و در مسابقه ستاره آینده 2018 شناخته شد. در سال 2019، نقش اصلی سریال Kuzey Yıldızı First Love به کارگردانی Ersoy Güler را بر عهده گرفت.

آکتاش در سریال زندگی من به کارگردانی اونور تان که در سال 2021 از شبکه استار تی وی پخش شد نقش اصلی را بازی کرد. وی در نهایت در سریال «هرچه باداباد» که بین سال‌های 2022 تا 2023 از شبکه شو تی وی پخش شد، نقش اول را بازی کرد. به خاطر بازی در این سریال جایزه “ستاره‌های درخشان” در فستیوال پروانه طلایی در 4 دسامبر 2022 به وی اهدا شد.

تعداد قسمت سریال هرچه باداباد

تا کنون 36 قسمت نمایش داده و فینال آن در قسمت 41 خواهد بود. تعداد قسمت سریال هرچه باداباد نیز با توجه به اینکه هر قسمت سریال ترکی در شبکه جم در قالب سه تا چهار قسمت پخش می‌شود، حدود 130 قسمت می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *