زمان پخش مینی سریال آرنولد (Arnold 2023) + تعداد قسمت و خلاصه داستان

همزمان با انتشار سریالی درباره زندگی آرنولد شوارتزنگر، برای اطلاع از زمان پخش مینی سریال آرنولد و تعداد قسمت آن، همراه ما باشید.

در صنعت رو به رشد مستندهای سلبریتی، همه چیز می‌تواند به شدت مدیریت و محدود شود. این بدان معنا نیست که کارگردانان نمی‌توانند چیزی روشن‌کننده درباره موضوعات خود بسازند، اما تماشای این نوع آثار نشان می‌دهد که در ارائه موضوع احتیاط می‌کنند.

آرنولد، مستندی درباره حرفه آرنولد شوارتزنگر، مجموعه‌ای سه قسمتی است که آرنولد را در طول دوران حرفه‌ای‌اش به عنوان بدنساز، بازیگر و سیاستمدار دنبال می‌کند. در این مینی سریال نتفلیکس، آرنی به این موضوع می‌پردازد که چگونه یک تصادف او را مجبور به کناره گیری از مسابقات فیزیکی کرد و چگونه تصمیم گرفت از بازیگری به سیاست گذار کند تا خود را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران مینی سریال آرنولد

زمان پخش مینی سریال آرنولد

زمان پخش مینی سریال آرنولد
زمان پخش مینی سریال آرنولد

روز و ساعت پخش سریال آرنولد : هفتم ژوئن 2023 مصادف با هفدهم خرداد روز چهارشنبه

به دنیای «آرنولد» قدم بگذارید، یک مجموعه مستند جذاب نتفلیکس که به طرز ماهرانه‌ای زندگی خارق‌العاده مردی را که از مرزها فراتر رفت و به نماد واقعی فرهنگ پاپ تبدیل شد، آشکار می‌کند. این مستند سه قسمتی با ترکیبی بی‌نظیر از داستان‌گویی، مصاحبه‌های صریح و حس نوستالژی، بینندگان را به سفری هیجان‌انگیز در مسیر چشمگیر آرنولد شوارتزنگر، از حومه‌های اتریش تا بالاترین رده‌های رویای آمریکایی دعوت می‌کند.

این سریال با نگاهی اجمالی به سال‌های اولیه شوارتزنگر آغاز می‌شود و تصویری واضح از خاستگاه فروتنانه‌اش و سرسختی که او را به جلو سوق داد، به تصویر می‌کشد. همانطور که از زمین ناهموار دوران کودکی او عبور می کنیم، شاهد روح تسلیم ناپذیر یک رویاپرداز جوان هستیم که حاضر نیست به حد وسط رضایت دهد. با هر شکست و پیروزی، سریال ما را به هم نزدیک‌تر می‌کند و لایه‌های مردی را که مظهر فداکاری و انعطاف‌پذیری بود، آشکار می‌کند.

زمان پخش مینی سریال آرنولد
زمان پخش مینی سریال آرنولد

«آرنولد» از طریق لنز مصاحبه‌های صریح، ما را با گروهی رنگارنگ از شخصیت‌هایی آشنا می‌کند که نقش‌های محوری در زندگی شوارتزنگر داشتند. از دوستان وفادار او تا دشمنان سرسخت، و از همبازی‌های محترم تا ناظران زیرک، شهادت‌های آن‌ها تابلویی غنی می‌بافند که ماهیت سفر او را برجسته می‌کند.

این مستند بدون هیچ زحمتی پیروزی‌های شوارتزنگر در بدنسازی و ظهور شهابی او در هالیوود را در هم می‌آمیزد و به ما یک صندلی در ردیف اول برای مراحلی که سرنوشت او را رقم زدند، می‌بخشد. مانند آهنگ ریتمیک روال وزنه برداری او، روایت یکپارچه جریان دارد و ما را عمیق‌تر به دنیای عضله و قدرت می‌کشاند. ما شاهد عزم خامی هستیم که بر صورتش نقش بسته است، عرق با هر فشاری که می‌چکد، و تشویق خروشانی که در سالن‌های مملو از سالن‌ها طنین انداز می‌شود.

خلاصه داستان سریال آرنولد

خلاصه داستان سریال آرنولد
خلاصه داستان سریال آرنولد

این سریال زندگی آرنولد شوارتزنگر را دنبال می‌کند، از روزهای وزنه‌برداری تا موفقیت‌هایش در هالیوود، دوران خدمت به عنوان فرماندار کالیفرنیا، و شادی‌ها و نوسانات زندگی خانوادگی‌اش.

آرنولد آلویس شوارتزنگر (انگلیسی: Arnold Alois Schwarzenegger؛ زادهٔ ۳۰ ژوئیهٔ ۱۹۴۷) بازیگر اتریشی-آمریکایی و بدن‌ساز و سیاستمدار سابق است که مابین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ به‌عنوان سی و هشتمین فرماندار ایالت کالیفرنیا مشغول به فعالیت بوده‌است.

تعداد قسمت سریال آرنولد

تعداد قسمت سریال آرنولد
تعداد قسمت سریال آرنولد

مینی سریال آرنولد که به زودی منتشر خواهد شد و در ژانر بیوگرافی مستند است، متشکل از سه قسمت خواهد بود. هر سه قسمت نیز در یک روز (هفتم ژوئن) نمایش داده می‌شود. این سریال محصول آمریکاست و زبان فیلم انگلیسی است.

دانلود مینی سریال Arnold با زیرنویس فارسی از کانال تلگرامی فیگار

برای دانلود مینی سریال Arnold 2023 فیلترشکن خود را روشن کنید

آرنولد آلویس شوارتزنگر

آرنولد آلویس شوارتزنگر در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ از سوی مجلهٔ تایم به‌عنوان یکی از ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین اشخاص در جهان نام گرفته‌است. شوارتزنگر وزنه زدن را در ۱۵سالگی آغاز کرد و در ۲۰ سالگی عنوان مستر یونیورس را به دست آورد و پس از آن هفت بار در مسابقه مستر المپیا برنده شد.

او چهره‌ای برجسته در بدن‌سازی است و کتاب‌ها و مقالات زیادی در این باره نوشته‌است. او ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) در سال‌های ۱۹۷۰٬۱۹۷۱٬۱۹۷۲٬۱۹۷۳٬۱۹۷۴٬۱۹۷۵٬۱۹۸۰ را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است.

روز و ساعت پخش سریال آرنولد : هفتم ژوئن 2023 مصادف با هفدهم خرداد روز چهارشنبه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *