زمان پخش و تکرار سریال نیکان + بیوگرافی و خلاصه داستان

همزمان با اتمام سریال آتش و باد، سریال نیکان با بازی سیما تیرانداز و پژمان بازغی جایگزین آن شد. برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال نیکان همراه باشید.

سریال نیکان بعد از اتمام سریال “آتش و باد” بر روی صحنه می‌آید؛ به عبارت دیگر، سریال نیکان، جایگزین سریال آتش و باد است. در خلاصه داستان سریال نیکان آمده است:

یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه!

این روزها که سریال نیکان از شبکه 3 صدا و سیما به نمایش در می‌آید، مخاطب بسیاری دارد. کسانی که تمایل به دیدن سریال دارند، می‌پرسند که سریال نیکان کی نشون میده ؟ برای اطلاع از ساعت و روز پخش پخش سریال نیکان به همراه ساعت پخش تکرار سریال نیکان از شبکه سه،‌ همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان

روز و ساعت پخش سریال نیکان

زمان پخش سریال نیکان
زمان پخش سریال نیکان

مجموعه تلویزیونی نیکان به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌کنندگی کامران مجدی ساخته شده است. در این سریال بازیگران با تجربه و مشهوری حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا ما شاهد یک سریال قوی باشیم.

سیما تیرانداز، پژمان بازغی، رضا داوودنژاد، شقایق فراهانی، مه لقا می‌نوش زاد همراه با رویا جاویدنیا، مهدی صباغی، سام کبودوند، فروغ قجابگلو، آزاده مهدی‌زاده، نادر شهسواری، مریم شعبانی، نوا نعمتی، ‌امید سلیمی، نسیم مسلمی، محمد یادگاری، حسین شفیعی، حسی توکلی، مهری آل آقا، فریده دریامج، صادق سراهنگ و سعید بحرالعلومی از بازیگران نوجوان تا میانسال این فیلم هستند.

بازیگران کودکی مثل محمدعلی اکبر شاهی و رونیکا بهرام‌زاده نیز در این سریال بازی می‌کنند. همچنین بهنام تشکر، اصغر نقی‌زاده و مریم سعادت در این سریال هنرنمایی نموده‌اند. تمامی داستان این سریال را در ۳۰ قسمت جای داده‌اند و آن را برای شبکه تلویزیونی تهیه و تولید می‌کنند. آغاز پخش این سریال در تاریخ ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ است و در شبکه سه پخش می‌شود.

زمان پخش سریال نیکان

ساعت و روز پخش پخش سریال نیکان : هرشب ساعت ۲۰:۳۵

تکرار سریال نیکان : روز بعد ساعات ۰۹:۵۰ ، ۱۵:۳۵

تعداد قسمت سریال نیکان : ۳۰ قسمت

خلاصه داستان سریال نیکان

روز و ساعت پخش سریال نیکان
روز و ساعت پخش سریال نیکان

این داستان شباهت بسیاری به سریال “لاک قرمز” دارد، اما باید بدانید که سریال نیکان، ادامه لاک قرمز نیست. قهرمان این سریال یک دختر نوجوان است که وارد چرخه زندگی و سختی‌های بسیار آن می‌شود. این دختر جوان قصد دارد با کارآفرینی، یک منبع درآمد برای خود داشته باشد و در این راستا با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شود. فضای این سریال با فضای نسخه فیلم‌های سینمایی متفاوت است.

اما چنین نشد. در سریال نیکان، بازیگر‌ان سریال لاک قرمز حضور ندارند. با وجود اینکه داستان سریال لاک قرمز و سریال نیکان از همدیگر جدا هستند، با این حال شباهت‌های بسیار در میان این دو سریال وجود دارد.

عوامل سریال نیکان:

  • تهیه‌کننده: کامران جمشیدی
  • کارگردان: علی سراهنگ
  • نویسندگان: نسیم سیفی پور و نسیم محمدی فارسانی
  • عکاس: اردلان آذرمی
  • تیتراژ: ‌امیر مهران

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *