بیوگرافی بازیگران سریال نیکان + [زمان پخش و خلاصه داستان]

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان چه کسی است؟ بیوگرافی بازیگران سریال نیکان شبکه 3 را که جایگزین سریال آتش و باد شده است را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان شبکه 3

مجموعه تلویزیونی نیکان به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌کنندگی کامران مجدی ساخته شده است. در این سریال بازیگران با تجربه و مشهوری حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا ما شاهد یک سریال قوی باشیم.

اسامی بازیگران سریال نیکان : سیما تیرانداز، پژمان بازغی، رضا داوودنژاد، شقایق فراهانی، مه لقا می‌نوش زاد همراه با رویا جاویدنیا، مهدی صباغی، سام کبودوند، فروغ قجابگلو، آزاده مهدی‌زاده، نادر شهسواری، مریم شعبانی، نوا نعمتی، ‌امید سلیمی، نسیم مسلمی، محمد یادگاری، حسین شفیعی، حسی توکلی، مهری آل آقا، فریده دریامج، صادق سراهنگ و سعید بحرالعلومی از بازیگران نوجوان تا میانسال این فیلم هستند.

بازیگران کودکی مثل محمدعلی اکبر شاهی و رونیکا بهرام‌زاده نیز در این سریال بازی می‌کنند. همچنین بهنام تشکر، اصغر نقی‌زاده و مریم سعادت در این سریال هنرنمایی نموده‌اند. تمامی داستان این سریال را در ۳۰ قسمت جای داده‌اند و آن را برای شبکه تلویزیونی تهیه و تولید می‌کنند. آغاز پخش این سریال در تاریخ ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ است و در شبکه سه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش و تکرار سریال نیکان

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان (مه لقا مینوش زاد)

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان
بیوگرافی بازیگران سریال نیکان شبکه 3

مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان می‌باشد. مه لقا می نوش زاده متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران، بازیگر است. دانشجوی رشته بازیگری در مقطع لیسانس دانشگاه تهران مرکز و دانش آموخته هنرستان سوره می باشد. وی از تئاتر شروع کرد، سپس وارد سینما و تلویزیون شده است.

پدرش شاعر بود که ۱۰ دی ۱۳۹۷ دار فانی را وداع گفت. اما خانم مه لقا بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنزی اجرا شد روی صحنه رفت. به صورت جدی با فیلم کوتاه در میان سال ۱۳۹۲ جلوی دوربین رفت و در سال ۹۵ وقتی ۱۶ ساله بود با فیلم سینمایی آوا وارد دنیای سینما شد.

سیما تیرانداز

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان شبکه 3
بیوگرافی بازیگران سریال نیکان شبکه 3

سیما تیرانداز یکی از بازیگران تئاتر است که در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها نیز فعالیت دارد. تیرانداز توانست به سرعت در این عرصه جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دهد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است.

آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد و پس از مدتی از هم جدا شدند، ازدواج دوم وی با مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد بود که این ازدواج هم به طلاق انجامید. او یک فرزند پسر دارد.

پژمان بازغی

اسامی بازیگران سریال نیکان
اسامی بازیگران سریال نیکان

پژمان بازغی (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند.

پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعه گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

همسر سابق او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینما بوده است. او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.

شقایق فراهانی

بازیگران سریال نیکان شبکه 3
بیوگرافی بازیگران سریال نیکان شبکه 3

شقایق فراهانی (زاده ۲ مرداد ۱۳۵۱) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است، وی خواهر گلشیفته فراهانی است. وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند.

او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضور در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود. فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا است.

رضا داوودنژاد

اسامی بازیگران سریال نیکان
اسامی بازیگران سریال نیکان

رضا داوودنژاد (زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹، تهران) بازیگر اهل ایران و فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما است. او داور هفدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان (۱۳۸۱) بود. پشت کنکوری‌ها (۱۳۸۱)، باغچه مینو (١٣٨٢)، زندگی به شرط خنده، همه چی آرومه (۱۳۸۹)، نیش زنبور (۱۳۸۸)، تیغ زن (۱۳۸۷) و چپ دست (۱۳۸۴) از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *