تیزر رسمی جدید از سریال Ahsoka منتشر شد ! [+تاریخ آغاز انتشار]

بر اساس جدیدترین اخبار سینما تلویزیون تیزر رسمی جدید از سریال Ahsoka محصول استریم دیزنی پلاس که یکی از سریال‌های مورد انتظار است به تازگی به انتشار رسید.

سریال Ahsoka یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که اخیرا جدیدترین تیزر سریال Ahsoka با عنوان تیزر رسمی سریال آسوکا منتشر شده است.

تیزر رسمی جدید از سریال Ahsoka

تیزر رسمی جدید از سریال Ahsoka
جدیدترین تیزر سریال Ahsoka

آسوکا یا Ahsoka یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط جان فاورو و دیو فیلونی برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شده‌ است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان است. همچنین اسپین‌آفی از مجموعه مندلورین است که شخصیت آسوکا تانو در آن و دیگر رسانه‌های جنگ ستارگان حضور داشته‌ است. همچنین این شخصیت در دیگر اسپین‌آف مندلورین یعنی کتاب بوبا فت حضور داشته‌است. رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند.

این شخصیت ابتدا برای مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون ساخته شد و اولین حضور لایواکشن او در فصل دوم مندلورین بود. ساخت مجموعه‌ای اسپین‌آف با تمرکز بر این شخصیت در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد که داوسون دوباره این نقش را ایفا کرده و فیلونی پس از ساختن این شخصیت، به عنوان نویسنده مجموعه اعلام شد. مراحل فیلم‌برداری در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ آغاز شد. این سریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ پخش خواهد شد.

تیزر رسمی سریال آسوکا

در ادامه می‌توانید جدیدترین تیزر سریال Ahsoka را ببینید:

 

دیو فیلونی نویسندگی این مجموعه را بر عهده دارد، و انتظار می‌رود قسمت‌هایی از آن را کارگردانی کند. پیتر رمزی حداقل یک قسمت آن را را کارگردانی می‌کند. در دسامبر ۲۰۲۰، لوکاس‌فیلم ساخت چندین سریال اسپین‌آف از مجموعه مندلورین از شبکه دیزنی پلاس را اعلام کرد؛ از جمله آسوکا، یگان تکاوران جمهوری جدید و کتاب بوبا فت. همه این اسپین‌آف‌ها در کنار مندلورین از طریق داستان‌های به هم پیوسته با هم مرتبط هستند و در یک «رویداد داستانی اوج‌گیرنده» به پایان می‌رسند.

هر یک از مجموعه‌ها به‌طور همزمان توسط جان فاورو و دیو فیلونی توسعه می‌یابد، و فیلونی در حال نوشتن داستان آسوکا و تهیه‌کننده اصلی آن بود. این مجموعه بر روی شخصیت آسوکا تانو تمرکز دارد که توسط فیلونی برای سریال انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ کلون‌ها ساخته شد و اولین حضور لایواکشن او در فصل دوم مندلورین بود. تا آوریل ۲۰۲۲، پیتر رمزی برای کارگردانی حداقل یک قسمت از این مجموعه استخدام شد، و انتظار می‌رفت فیلونی تمام قسمت‌های آن را کارگردانی کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *