تریلر فیلم Coup de Chance منتشر شد ؛ جدیدترین ساخته وودی آلن

فیلم Coup de Chance ، ساخته جدید وودی آلن یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 است که چندی پیش تریلر فیلم Coup de Chance به انتشار رسید.

پس از اینکه فیلم جدید وودی آلن در جشنواره کن برای منتقدان به نمایش درآمد، روز گذشته، تریلر رسمی Coup de Chance تحت عنوان تریلر Coup de Chance به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را کسب کرد.

تریلر کودتای شانسی وودی آلن روز گذشته در فرانسه به نمایش درآمد توانست بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کند.

تریلر فیلم Coup de Chance منتشر شد

تریلر رسمی Coup de Chance

تریلر فیلم Coup de Chance
تریلر رسمی Coup de Chance

کودتای شانس  Coup de Chance یک فیلم درام فرانسوی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی وودی آلن است. در این فیلم لو د لااژ، والری لمرسیه، ملویل پوپا و نیلز اشنایدر به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در تاریخ 27 سپتامبر 2023 توسط Metropolitan Filmexport در فرانسه اکران شود.

بیشتر بخوانید:

فهرست کامل برندگان جشنواره کن 2023

این فیلم، درباره فانی و ژان است که همه چیز را برای زوج ایده آل دارند. آنها در زندگی حرفه‌ای خود در آپارتمانی باشکوه در محله‌های زیبای پاریس زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد مانند روز اول عاشق شده‌اند.

تریلر Coup de Chance

در ادامه می‌توانید تریلر کودتای شانسی وودی آلن را ببینید:

(ویدیو یا عکس)

در ژوئیه 2022، وودی آلن اعلام کرد که کارگردانی یک فیلم هیجان انگیز فرانسوی زبان را بر عهده خواهد داشت. در سپتامبر 2022، والری لمرسیه، نیلز اشنایدر، لو د لااژ و ملویل پوپو به بازیگران فیلم پیوستند. در فوریه 2023، اعلام شد که عنوان فیلم کودتای شانسی است. فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2022 در پاریس، فرانسه آغاز شد. در اپریل 2023، Metropolitan Filmexport حقوق توزیع فرانسوی فیلم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *