همنواز

ویدیو : اولین تریلر رسمی از فصل دوم بازسازی انیمه Captain Tsubasa

امروز اولین تریلر رسمی از فصل دوم بازسازی انیمه Captain Tsubasa در فضای مجازی منتشر شده است که یادآور بسیاری از خاطرات خوش مردم جهان می‌باشد.

امروز نخستین تریلر رسمی فصل دوم بازسازی انیمه Captain Tsubasa منتشر شد. این انیمه هیجان‌انگیز و جذاب، ادامه داستان فوتبالی خاطره انگیز فوتبالیست‌ها می‌باشد که لحظات خوشی را قرار است برای بینندگان بار دیگر بسازد.

اولین تریلر رسمی از فصل دوم بازسازی انیمه Captain Tsubasa

اخیراً گزارش شده است که انیمه Captain Tsubasa برای فصل جدید در سال 2023 بازخواهد گشت و اقتباس از مجموعه Junior Arc خواهد بود. سری جدید انیمه توسط Viz Media مجوز گرفته است. یویچی تاکاهاشی مانگای ژاپنی کاپیتان سوباسا را ​​نوشت و تصویر سازی کرد. این سریال برای چهارمین بار در سال 2018 اقتباس و نمایش داده شد و استقبال عمومی طرفداران مثبت بود. کاپیتان سوباسا یکی از شناخته شده ترین انیمه های فوتبال بوده و الهام بخش بسیاری از بازیکنان بزرگ برای ورود به این ورزش بوده است. الساندرو دل پیرو، زین الدین زیدان، فرانچسکو توتی و فرناندو تورس نمونه‌هایی از این بازیکنان هستند.

تریلر فصل بعدی بازسازی انیمه Captain Tsubasa

در ادامه می‌توانید پیش نمایش رسمی از فصل دوم بازسازی انیمه Captain Tsubasa را ببینید:

پیش نمایش رسمی از فصل جدید بازسازی انیمه Captain Tsubasa

این مانگا تاکنون به چهار سریال انیمه تلویزیونی تبدیل شده است: یک سری اول 128 قسمتی از سال 1983 تا 1986. سری دوم 47 قسمتی، Captain Tsubasa J، از 1994 تا 1995، سری سوم 52 قسمتی از 2001 تا 2002 و سری چهارم 52 قسمتی از 2018 تا 2019.Junior Arc مسابقات بین المللی نوجوانان را که قرار است در پاریس آغاز شود برگزار می‌کند. شخصیت های سوباسا، میساکی، واکابایاشی، هیوگا و واکاشیمازو همگی در حال آماده شدن برای این مسابقات هستند و در این سریال دیده می‌شوند. بااستعدادترین فوتبالیست های سراسر جهان در این دیدار به مصاف تیم برتر ژاپن خواهند رفت. مجموعه کاملی از رقبای جدید، از جمله اشنایدر از آلمان، پیر از فرانسه، دیاز از آرژانتین، و هرناندز از ایتالیا، در انتظار کاپیتان تساباسا هستند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر رسمی از فصل دوم بازسازی انیمه Captain Tsubasa چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *