بهترین داستان سوپرمن در دهه 1990 قبل از فرانک میلر

بهترین داستان سوپرمن در دهه 1990 به تازگی موضوعی قابل بحث در فضای مجازی بوده و بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته است.

روزهای اولیه زندگی کلارک کنت به عنوان سوپرمن بارها مورد بررسی قرار گرفته است، اما یک سالنامه از دهه 1990 بهترین داستان سال اول او را به خوانندگان ارائه کرد. نویسندگان به شخصیت‌های داستانی انعطاف می‌بخشند و اولین روزهای آن‌ها را به عنوان ابرقهرمان از دهه 1980 روشن می‌کنند.

بهترین داستان سوپرمن در دهه 1990

با پیشگامی فرانک میلر از طریق Batman: Year One، شخصیت‌هایی مانند Flash، Deathstroke و Green Arrow همگی سال‌های تازه کار خود را در داستان‌های عالی به نمایش گذاشته‌اند. سوپرمن چند داستان به اولین ماجراجویی‌هایش اختصاص داده بود، اما یکی از آن‌ها برجسته‌تر از باقی است.

با وجود اینکه دوره‌های مختلف کمیک تفاسیر مختلفی از داستان را بازگو کرده‌اند، ولی داستان منشأ سوپرمن و حرفه اولیه او کاملاً شناخته شده است. برخی از داستان‌ها به طور کامل منشأ را نشان می‌دهند، اما تعداد کمی از آن‌ها بر اولین روز کار سوپرمن یا اولین برخورد او با ابرشرورها و همچنین «حقیقت و عدالت» کارل کزل تمرکز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان

بهترین داستان سوپرمن در دهه 1990
برترین داستان سوپرمن در دهه 1990

بهترین داستان Superman

بهترین داستان سوپرمن در دهه 1990
داستان برتر سوپرمن

داستان کسل در صفحات سالانه سوپرمن در سال 1995 گفته شد و پس از اولین ملاقات‌های سوپرمن با اداره پلیس متروپلیس، و همچنین معرفی متروپلیس با خدایان جدید و اولین ملاقات بین لوئیس لین و خود قهرمان دنبال شد. Truth And Justice به جای اتخاذ رویکردی کوتاه مانند سوپرمن: سال اول یا پیشرفت سریع از یک داستان به داستان دیگر مانند مرد پولادین، بر اولین مورد بزرگ سوپرمن تمرکز می‌کند که باعث می‌شود سالانه سوپرمن شماره 7 مقدمه‌ای درخشان برای اولین داستان‌های سوپرمن باشد.

بسیاری از کمیک‌های سوپرمن به عنوان قهرمان اصلی دی سی، روزهای اولیه او را بررسی کرده‌اند. منشا او در اولین حضورش در اکشن کامیکس شماره 1 اشاره شد و از آن زمان بارها مورد بازبینی قرار گرفته است.

برترین داستان سوپرمن در دهه 1990

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بهترین داستان سوپرمن در دهه 1990 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *