نخستین تریلر رسمی از فیلم Foe به انتشار رسید ! [+تاریخ اکران]

به تازگی نخستین تریلر رسمی از فیلم Foe بازی سیرشا رونان، پاول مسکل و آرون پیر، به کارگردانی گارث دیویس در رسانه‌های خارجی به انتشار رسید.

اخیرا اولین تریلر رسمی از فیلم Foe 2023 با بازی سیرشا رونان، پاول مسکل و آرون پیر، به کارگردانی گارث دیویس (کارگردان فیلم Lion و Mary Magdalene و از کارگردانان سریال Top of the Lake) منتشر شد.

نخستین تریلر رسمی از فیلم Foe

استان این فیلم که یک اثر علمی-تخیلی و مرموز است و در سال 2065 و در منطقه‌ای روستایی در غرب میانه‌ی آمریکا روایت می‌شود، درباره‌ی کشاورزی به نام جونیور (با نقش‍‌آفرینی مسکل) می‌باشد که شانس زندگی‌کردن در فضا به او پیشنهاد می‌شود، در حالی که همسر او، هِن (با بازی رونان)، در خانه با یک ورژن ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی از شوهر خود زندگی می‌کند.

این فیلم سینمایی برای اکران در سینماها در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ برنامه ریزی شده است.

نخستین تریلر رسمی از فیلم Foe
تریلر منتشر شده از فیلم سینمایی Foe

اولین تریلر رسمی از فیلم Foe

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از فیلم سینمایی Foe را ببینید:

گارث دیویس فیلمنامه این فیلم را براساس رمانی با همین نام نوشته ایان رید (نویسنده کتاب I’m Thinking of Ending Things که چارلی کافمن قبلا با اقتباس از آن فیلمی ساخته بود) به نگارش درآورده است.

رونان و مسکال که هر دو اهل ایرلند هستند هنوز در دهه 20 زندگی خود به سر می‌برند اما هر دو نامزد دریافت جوایز اسکار شده‌اند. رونان چهار بار برای نقش‌هایش در «تاوان»، «بروکلین»، «لیدی برد» و «زنان کوچک» نامزد شده است. مسکال نیز امسال برای اولین بار به خاطر نوبت ویرانگرش به عنوان یک پدر جوان در اولین فیلم کارگردانی شارلوت ولز، «Aftersun» نامزد شد. پیش از این، او بیشتر برای بازی در نقش کانل در درام عاشقانه «مردم عادی» که به بلوغ می‌رسد، شناخته می‌شد که نامزدی امی را برای او به ارمغان آورد. آرون پیر نیز برای بازی در سریال تحسین شده بری جنکینز «راه‌آهن زیرزمینی» شناخته می‌شود.

تریلر فیلم Foe

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر رسمی از فیلم Foe چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *