تریلر فیلم Flora and Son منتشر شد + تاریخ انتشار

فلورا و پسر (Flora and Son) یک فیلم موزیکال است که با بازی جوزف گوردن لویت و ایو هیوسون ساخته شده است و اخیراً تریلر فیلم Flora and Son منتشر شد.

این فیلم توسط جان کارنی، کارگردان فیلم معروف «خیابان آواز» (Sing Street)، کارگردانی شده است. داستان فیلم درباره‌ی یک مادر مجرد به نام فلورا است که به شدت درگیر پسر نوجوان و سرکش خود، مکس، می‌باشد. پلیس به فلورا توصیه می‌کند که برای مکس یک سرگرمی پیدا کند و او در تلاش است با کمک یک موزیسین به نام جف و یک گیتار آکوستیک، پسرش را مشغول کند. جف از طریق پلتفرم زوم به مکس و فلورا گیتار آموزش می‌دهد.

تریلر فیلم Flora and Son

تریلر فیلم فلورا و پسر

کارنی در یک مصاحبه با رولینگ استون اظهار داشته است که الهام برداشتن از تعلیم مجازی داستان فیلم را از دوران پاندمی و قرنطینه گرفت. او می‌گوید:

قبل از پاندمی، درباره این فیلم فکر می‌کردم و پس از آن، به خودم می‌گفتم که احساس می‌کنم برداشتن یک ساز موسیقی جدید و یادگیری آن چه حسی دارد. فکر می‌کردم اگر چیزی برای سپری کردن زمان در دوران پاندمی پیدا کنی، این یک هدیه است.

تریلر فیلم Flora and Son
تریلر فیلم Flora and Son

کارگردان جان کارنی از طریق پلتفرم زوم با ایو هیوسون، دختر بونو، خواننده گروه یو۲، ارتباط برقرار کرد. جک رینور، بازیگری که در فیلم «خیابان آواز» نقش آفرینی کرده بود، نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلم پس از اکران در جشنواره ساندنس، امتیاز ۹۵ درصد از راتن تومیتوز دریافت کرد.

تریلر اول فیلم Flora and Son

در ادامه می‌توانید تریلر اول فیلم Flora and Son را ببینید:

فیلم فلورا و پسر در تاریخ ۲۲ سپتامبر در سینماها اکران خواهد شد و در تاریخ ۲۹ سپتامبر برای مشترکین اپل تی‌وی+ در دسترس قرار خواهد گرفت.

تریلر فیلم فلورا و پسر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *