تریلر فیلم The Palace رومن پولانسکی با بازی میکی رورک ؛ داستان فیلم

تریلر فیلم The Palace رومن پولانسکی با بازی میکی رورک به انتشار رسید. با جزئیات و خلاصه داستان این فیلم همراه فیگار بمانید.

اکران فیلم کاخ به کارگردانی رومن پولانسکی و با بازی میکی رورک در جشنواره ونیز در نزدیکی آینده برنامه‌ریزی شده است. قبل از “کاخ”، فیلم “افسر و جاسوس” نیز به کارگردانی پولانسکی در ابتدا در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه اصلی هیأت داوران را به دست آورد. این فیلم همچنین برنده چندین جایزه اعم از بهترین کارگردانی جنجال‌برانگیز شده بود.

تریلر فیلم The Palace رومن پولانسکی با بازی میکی رورک

تریلر فیلم The Palace با بازی میکی رورک

میکی رورک پیشتر در پستی در اینستاگرام درباره همکاری با رومن پولانسکی اینگونه گفته بود:

“باز هم یک بار دیگر افتخار بزرگ که با رومن پولانسکی، یک افسانه و هنرمند استثنایی، همکاری کنم. همکاری با چنین کارگردانی امتیازی بزرگ است. فیلم‌های او متفاوت با سبک خودشان پیش‌بینی‌نشدنی هستند. همکاری با یک فرد که تقریباً ۶۰ سال در صنعت فیلمسازی فعالیت می‌کند، همیشه آموزنده است. معمولاً با اکثر کارگردانان صحبت نمی‌کنم، اما رومن پولانسکی فیلمسازی منحصربه‌فرد است. خدا بر این مرد حفظ و نگهداری کند، بسیار مشتاقم که فیلمی دیگر با او بسازم.”

تریلر فیلم The Palace رومن پولانسکی با بازی میکی رورک

داستان فیلم The Palace رومن پولانسکی با بازی میکی رورک

داستان فیلم کاخ: این کمدی تلخ در شب سال نو سال ۲۰۰۰ و در هتل گشتاد در سوئیس رخ می‌دهد، جایی که زندگی چند تن از مهمانان به هم پیوند می‌خورد. بازیگرانی همچون فنی آردان در نقش یک مارکیز ثروتمند، الیور مازوچی در نقش مدیر هتل، اولگا کنت، ایرینا کاسترینیدیس، جان کلیس و فورتوناتو چرلینو نیز در این فیلم حضور دارند.

تریلر فیلم کاخ رومن پولانسکی با بازی میکی رورک

فیلم “کاخ” به کارگردانی رومن پولانسکی و با همکاری یرژی اسکولیموفسکی به عنوان نویسنده فیلمنامه و الکساندر دپلا به عنوان آهنگساز نقش داشته‌اند. این فیلم در تاریخ ۲ سپتامبر در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونیز به نمایش در خواهد آمد.

آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره، پیشتر بیان کرده بود که بحث درباره اتهامات تجاوز مربوط به پولانسکی در سال ۱۹۷۸ “بی‌فایده” است، زیرا قربانی مرتبه‌های متعددی او را عفو کرده است. او افزود:

“مورد پولانسکی پیچیده است، زیرا شصت سال از آن زمان می‌گذرد. پولانسکی مسئولیت خود را پذیرفته و عفو خواسته است. از سوی قربانی بخشیده شده است و خواسته‌ی قربانی این است که این بحث به پایان برسد. به نظر من، ادامه اتهام و سرزنش پولانسکی به این معنی است که ما می‌خواهیم انتقامی برای خطای دیگران که نیاز به رسیدگی بیشتری دارد، از او بگیریم.”

در جشنواره ونیز امسال، فیلم‌های “بخت خوش” (Coup de Chance) به کارگردانی وودی آلن و “سگ‌باز” (Dogman) به کارگردانی لوک بسون نیز پذیرفته شده‌اند. متأسفانه، هر دو کارگردان در گذشته متهم به آزار جنسی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم The Palace رومن پولانسکی با بازی میکی رورک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *