تریلر سریال A Murder at the End of the World منتشر شد

شبکه «FX»، صبح امروز از تریلر سریال A Murder at the End of the World به صورت رسمی رونمایی کرد. در این سریال، «اما کورین» نقش آفرینی خواهد کرد.

صبح امروز تریلر جدیدی از سریال Murder at the End of the World منتشر شده که توجه بسیاری از کاربران را در فضای مجازی به خودش جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال A Murder at the End of the World منتشر شد

به گزارش فیگار به نقل از دیزنی پلاس؛ این سریال هفت قسمته، در تاریخ 14 نوامبر 2023 (23 آبان 1402) از شبکه FX پخش خواهد شد. «بریت مارلینگ» و «زال باتمانقلیچ»، خالقان محبوب سریال The OA، از نویسندگان و تهیه‌کنندگان این سریال معمایی هستند.

این سریال، داستان یک کارآگاه تازه‌کار را روایت می‌کند که در تلاش است تا معمای یک قتل را در یک مکان دورافتاده حل کند. «اما کورین»، «هریس دیکینسون»، «آلیس براگا»، «رائول اسپارزا»، «جرمین فاولر»، «رایان جی. حداد»، «پگاه فریدونی»، «ادواردو بالرینی»، «بریتین سیبرت»، «کلان تتلو»، «دنیل اولسن»، «نیل هاف»، «بریت مارلینگ» و «کلایو اوون»، در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

این سریال، در ابتدا قرار بود در تاریخ 29 اکتبر 2023 (7 شهریور 1402) منتشر شود؛ اما به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران و نویسندگان، به تعویق افتاد. نخستین تریلر سریال قتلی در پایان جهان ، در تاریخ 27 ژوئن 2023 (6 تیر 1402)، توسط شبکه «FX» منتشر شد. حالا که سه روز تا انتشار این سریال هیجان‌انگیز مانده است؛ تریلر نهایی Murder at the End of the World نیز منتشر شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال A Murder at the End of the World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *