دارن آرنوفسکی فیلم زندگینامه ایلان ماسک را خواهد ساخت

«دارن آرنوفسکی»، کارگردان معروف هالیوودی، به صورت رسمی اعلام کرد که فیلم زندگینامه ایلان ماسک را برای کمپانی «A24» خواهد ساخت.

به گزارش فیگار به نقل از مجله «ورایتی»؛ کمپانی «A24»، فیلم یکی از موفق‌ترین سرمایه‌داران آمریکایی را خواهد ساخت. دارن آرنوفسکی که به تازگی فیلم نهنگ (Whale) با بازی «برندان فریزر» را برای کمپانی «A24» ساخته بود، حالا فیلم ایلان ماسک را کارگردانی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دارن آرنوفسکی فیلم زندگینامه ایلان ماسک را خواهد ساخت

«ایلان ماسک»، برای اولین بار در سال 2002، وقتی که شرکت تولید فضاپیما «SpaceX» را تأسیس کرد، به شهرت رسید. او حالا پس از گذشت یک دهه، به فردی تبدیل شده که بر اساس زندگینامه او، فیلم سینمایی می‌سازند. «ایلان ماسک»، یکی از سرمایه‌گذاران ابتدایی در شرکت «تسلا» نیز بود و در نهایت به عنوان سرپرست، معمار محصول و مدیرعامل این شرکت صنعت خودرویی انتخاب شد.

فیلم زندگینامه ایلان ماسک
فیلم زندگینامه ایلان ماسک

«Darren Aronofsky»، یکی از مهم‌ترین کارگردانان دو دهه اخیر سینمای هالیوود است که با فیلم‌های مادر (Mother)، قوی سیاه (Black Swan) و مرثیه‌ای برای یک رویا (Requiem for a Dream)، به شهرت جهانی دست یافت. او بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک فیلم بیوگرافی‌محور است.

جزئیات بیشتری در مورد فیلم زندگینامه‌ای ایلان ماسک در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید که کمپانی «A24» چه زمانی بازیگران و عوامل دیگر را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *