تریلر سریال Body Problem 3 منتشر شد

صبح امروز، سرویس استریم «نتفلیکس» از تریلر سریال Body Problem 3 به صورت رسمی رونمایی کرد. این سریال، سال آینده منتشر خواهد شد.

مسئله سه جسم، یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی به کارگردانی «دیوید بنیوف»، «دی بی وایس» و «الکساندر وو» است. این سریال، بر اساس رمانی با همین نام اثر «لیو سیکسین» ساخته شده و سال آینده منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Body Problem 3 منتشر شد

به گزارش فیگار به نقل از Deadline؛ این سریال در تاریخ 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) منتشر خواهد شد. تریلر Body Problem 3 نشان داد که این سریال، درباره یک فیزیکدان فضاشناس است که پدرش در طی انقلاب فرهنگی چین، به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسید. او به دلیل تخصص علمی خود، به خدمت سربازی رفت و به یک پایگاه راداری مخفی در منطقه‌ای دورافتاده از چین اعزام شد. تصمیم سرنوشت‌ساز او، در دهه 60  میلادی، برای یک گروه از دانشمندان امروزی تأثیرگذار است و آن‌ها را مجبور می‌کند با بزرگ‌ترین تهدید بشریت روبرو شوند.

از بازیگران این سریال، می‌توان به «جووان آدپو»، «جان بردلی»، «لیام کانینگهام»، «ایزا گونزالس»، «جس هونگ»، «مارلو کلی»، «الکس شارپ»، «سی شیموکا»، «زینه تسنگ»، «سامر اسمانی»، «بندیکت وانگ»، «جاناتان پرایس»، «روزالیند چائو»، «بن شنتزر» و «او ریدلی» اشاره کرد.

همچنین از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، می‌توان به «برنادت کالفیلد»، «رایان جانسون»، «رم برگمن»، «ننا رودریگو»، «لین چی»، «ژائو جی‌لونگ»، «برد پیت» و شرکت «پلن بی‌انترتینمنت دِد گاردنر» و شرکت «جرمی کلاینر» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر مسئله سه جسم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *