تریلر رسمی فیلم NYAD منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Nyad از محبوب‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ای سال 2023 می‌باشد که چندی پیش سرویس استریم معروف نتفلیکس، از تریلر رسمی فیلم Nyad رونمایی کرد.

تریلر فیلم Nyad که یکی از مهم‌ترین و موردانتظار ترین فیلم‌های ژانر بیوگرافی امسال است، منتشر شد. نتفلیکس تریلر رسمی فیلم زندگینامه‌ای شناگر نیاد با بازی «آنت بنینگ« و «جودی فاستر» را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینمای جهان + [2023 و تمام دوران]

تریلر رسمی فیلم NYAD منتشر شد

این درام ورزشی بر اساس خاطرات «دایانا نیاد»، اسطوره شنای 64 ساله، است. این داستان رویای همیشگی دایانا برای انجام شنا در یک مسافت 110 مایلی در اقیانوس آزاد از «کوبا» تا «فلوریدا» را دنبال می‌کند. نیاد با کمک دوست و مربی خود، «بانی استول» و تیمی از قایقرانان، سفری چهار ساله را آغاز می‌کند تا اولین شخصی باشد که تا این مسافت را شنا می‌کند.

فیلم نیاد به کارگردانی «الیزابت چای واساهیلی» و «جیمی چین»، دو کارگردان برنده اسکار برای فیلم «انفرادی آزاد»، ساخته شده است. در این فیلم، بازیگرانی همچون «بیل جانسون»، «جیم سیبل»، «مایکل هایملر»، «ونسا هامفری» و «دی. اسکات لومپکین» حضور دارند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم، «بیل جانسون»، «جیم سیبل»، «مایکل هایملر»، «ونسا هامفری»، «دی. اسکات لومپکین» و «تدی شوارتزمن» هستند. «جولیا کاکس» نیز فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

الکساندر دسپلات، آهنگساز برنده جایزه اسکار، که موسیقی متن فیلم «نیاد» برای پخش در Netflix آهنگسازی کرده است، در یک بیانیه به مجله Variety گفت:

کارگردانی الیزابت چای واساهیلی و جیمی چین بسیار قوی است. آنها به خوبی توانسته‌اند شما را در خطرات و احساساتی که دایانا نیاد در چالش باورنکردنی خود روبرو است، شریک کنند. این فیلم نیز دوستی بین دایانا و بانی (با بازی جودی فاستر) و خدمه را به زیبایی نشان می‌دهد و تجربه‌ای انسانی را به تصویر می‌کشد.

گزارشی که ماه گذشته به طور انحصاری توسط Variety منتشر شد، اعلام کرد که «نیاد» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم همپتونز انتخاب شده است که از 5 تا 12 اکتبر (13 مهر تا 20 مهر) برگزار می‌شود. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم تلوراید نمایش داده خواهد شد و قرار است نخستین نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو داشته باشد. نیاد در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) در سینماهای انتخاب شده نمایش داده شد و از 3 نوامبر (12 آبان 1402) در Netflix قابل پخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *