جوایز موسیقی ام‌تی‌وی لغو شد!

جوایز موسیقی ام‌تی‌وی که قرار بود امسال در شهر پاریس برگزار شود، لغو شد. سخنگوی این مراسم، دلیل لغو این رویداد را وضعیت اسفناک جهان اعلام کرده است.

جوایز موسیقی «MTV» که هر ساله در یکی از شهرهای اروپایی برگزار می‌شود، به دلیل وضعیت جهانی، لغو شد. سخنگوی این مراسم سالانه اعلام کرد که به دلیل شرایط بحرانی کنونی جهان تصمیم گرفته‌ایم از برگزاری این رویداد منصرف شویم.

بیشتر بخوانید: فیلم The Eras Tour تیلور سوئیفت حالا پرفروشترین فیلم کنسرت تاریخ است

جوایز موسیقی ام‌تی‌وی لغو شد!

سخنگوی این مراسم، همچنین بیان کرد:

(ام‌تی‌وی ای‌ام‌اِی) جشن سالانه‌ای است که موسیقی جهانی را تجلیل می‌کند. با توجه به ادامه رویدادهای نابودکننده در اسرائیل و غزه، برای برگزاری یک جشن جهانی زمان مناسبی به نظر نمی‌رسد.

جوایز موسیقی ام‌تی‌وی

همچنین پس از وقوع حادثه‌ای در طی حمله با چاقو که منجر به کشته شدن یک معلم مدرسه و زخمی شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، برگزار کنندگان این مراسم، با قطعیت اعلام کردند که لغو مراسم MTV ، بهترین کار ممکن است.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که فرانسه در بالاترین سطح هشدار امنیتی خود قرار دارد. این رویداد سالانه در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان)، در شهر پاریس برگزار می‌شود و هنرمندانی از جمله «تیلور سویفت»، «اولیویا رودریگو»، «مایلی سایرس» و «نیکی میناژ»، در میان نامزدهای برجسته این مراسم حضور دارند.

اگرچه این رویداد لغو شده است؛ اما رای‌گیری برای انتخاب برندگان همچنان ادامه دارد و هنرمندان برنده هنوز قرار است جوایز «MTV EMA» خود را دریافت کنند. جزئیات نحوه اعلام برندگان هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. برگزارکنندگان اعلام کرده‌اند که منتظر بازگشت این رویداد در نوامبر 2024 خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Sky-News


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *