تصاویر زمینه های خفن از سریال شاهماران با بازی سرنای ساریکایا و بوراک دنیز

تصاویر زمینه های خفن از سریال شاهماران که به تازگی از شبکه نتفلیکس منتشر شده و محصول ترکیه است را از ادامه نوشتار دانلود نمایید.

تصاویر زمینه های خفن از سریال شاهماران

بوراک دنیز و سرنای ساریکایا در شاهماران درخشیده‌اند. سریال شاهماران نتفلیکس در رابطه با یک افسانه است. ‌شاه‌سو برای یک سخنرانی به آدانا می‌رود، این فرصت عالی برای مواجهه با پدربزرگش است. اما خیلی زود او خودش را درون یک افسانه پیدا می‌کند.

شاه‌ماران (به کُردی شاماران؛ Şahmaran/Şamaran)، موجودی افسانه‌ای از ایران باستان که بعد از سقوط ساسانیان تنها در میان کردها رایج می‌ماند. این موجود در تصاویری که هم‌اکنون بازنمایی‌هایی از آن در مناطق مختلف کردستانِ ایران، ترکیه، سوریه و عراق به صورت نقاشی، مجسمه، هنر روی پارچه و گلدوزی و غیره یافت می‌شود، در هیبت نیم زن و نیم مار ترسیم شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی شاهماران (Şahmaran) محصول نتفلیکس

آفیش سریال شاهماران

آفیش سریال شاهماران
آفیش سریال شاهماران

سرنای ساریکایا (زاده ۱ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۰ است. معروف‌ترین بازی او در نقش میرا در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد.

بوراک دنیز (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۹۱) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است. از جمله سریال‌های مشهور او می‌توان به عشق حرف حالیش نمیشه و حکایت ما اشاره کرد که به ترتیب در مقابل هانده ارچل و هازال کایا قرار گرفته‌است.

مرت رمضان دمیر «Mert Ramazan Demir» بازیگر اهل ترکیه و متولد سال 1998 است. او از سال 2020 حرفه‌ی بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد. او در سریال “معلم” که سال گذشته از شبکه FOX به نمایش درآمد به شهرت رسید. از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها حضور دارد می‌توان به “زمان مرگ”و “بشقاب پرنده” اشاره کرد.

بوراک دنیز و سرنای ساریکایا در شاهماران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *