شایعه غیرقابل باور خودکشی هانده ارچل + [تصاویر مرتبط]

اخیرا تصویری از هانده ارچل در فضای مجازی وایرال شده که او سلاحی را به سمت سرش نشانه رفته و باعث انتشار شایعه خودکشی هانده ارچل شده است.

تصویری که اخیرا وایرال شده است، تصویری از صحنه یک سریال با بازی هانده ارچل است که در آن سکانس، هانده ارچل سلاحی را به سمت سرش نشانه رفته است. این تصویر باعث شد که شایعه غیر قابل اینکه هانده ارچل خودکشی کرده، منتشر شود.

اهدای لباس زمستانی به زلزله‌زدگان توسط هانده ارچل و برند پوشاک Nocturne

شایعه غیرقابل باور خودکشی هانده ارچل

هانده ارچل خودکشی
هانده ارچل خودکشی

تصویر بالا نمایی از سریال هانده ارچل است. هانده این روزها پس از زلزله شدید ترکیه مشغول کمک رسانی به زلزله زدگان است. او به همراهی برند پوشاک Nocturne، با همکاری پارتنر سریال جدیدش، بوراک دنیز (سریال دو غریبه) و با همکاری موسسه خیری AHBAP، ارزاق، لوازم بهداشتی، پوشاک و اقلام دیگر را تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال می‌کند.

فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان

درخواست کمک هانده ارچل و بوراک دنیز در لایو اینستاگرام برای زلزله زدگان

آراس بولوت اینملی، ابراهیم چلیک‌کول، جان یامان، پینار دنیز، کاعان ییلدیریم، کاعان اورگانجی اوغلو، دمت اوزدمیر، هازال کایا، بوراک اوزچیویت، باریش آردوچ، آلپ نوروز، آیچا آیشین توران، آلینا تیلکی، سفو، ابرو گوندش، تارکان، هالوک لونت، سیبل جان، مورات بوز،‌ حادثه، ادا اجه، ایرم حلواجی اوغلو، ایلایدا آلیشان، اوزهان کوچ، حسن جان کایا، زینپ باستیک و بسیاری دیگر از افراد هنرمند و چهره‌های شناخته شده نیز مشغول کمک رسانی به مناطق زلزله زده هستند.

کمک مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه [+اسامی]

هانده ارچل در ویدیویی جدید درخواست کمک های بهداشتی کرد!

عکس هانده ارچل برای پروفایل

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *