جدید ترین فیلم لوک بسون «داگمن» منتشر شد ؛ بازگشتی به دوران لئون! [+جزئیات]

فیلم داگمن لوک بسون ؛ داگمن جدیدترین فیلم لوک بسون کارگردان معروف است که از این فیلم استقبال زیادی شد و کاربران آن را بازگشت به دوران لئون حرفه‌ای شمردند.

فیلم داگمن که جدید ترین ساخته لوک بسون کارگردان فرانسوی است، خریداران را در بازار فیلم اروپایی برلین متعجب و هیجان زده کرد و به شدت از این فیلم استقبال شده است. در ادامه مطلب با خبر لوک بسون فیلم داگمن همراه ما بمانید.

فیلم داگمن لوک بسون

  • فیلم جدید لوک بسون
فیلم داگمن لوک بسون
فیلم جدید داگمن لوک بسون

گرگوار ملین بنیان‌گذار «کینولوگی» که فروش فیلم را برعهده دارد، گفته است فقط یک اکران خصوصی برای نسخه اصلی فیلم برگزار کردند و تماشاگران متحیر شده و این فیلم را بهترین ساخته لوک بسون تا به امروز خواندند! گرگوار ملین بنیان‌گذار گفت:

بالغ‌ترین فیلم اوست، برخی حتی آن را یک شاهکار نامیدند.

فیلم داگمن اولین فیلم بسون پس از لوسی در سال ۲۰۱۹ است. تیزر این فیلم در یک نمایشگاه خصوصی در پاریس در تاریخ ۲۴ ژانویه به نمایش درآمده بود. لندری جونز بازیگر نقش اصلی فیلم موسیقیدان و بازیگر متولد تگزاس است که با بازی در فیلم «نیترام» شناخته می‌شود. وی در این فیلم نقش جدیدی به نام داگلاس را بازی می‌کند که در کودکی با بدرفتاری پدر خشن خود آسیب دیده و جلوی سگ‌ها انداخته شده است!

فیلم جدید این کارگردان فرانسوی نسبت به فیلم‌های اخیرش جنبه‌ای تیره‌تر دارد و یادآور آثار قبلی وی به ویژه لئون حرفه‌ای با بازی ژان رنو،آبی بیکران و اولین فیلمش مترو است که قهرمانان همه آنها افرادی از حاشیه جامعه یا خارجی بودند.

داگمن فیلم جدید لوک بسون

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *