استایل لش هانده ارچل با حوله تن پوش

هانده ارچل در پست آخر اینستاگرامش، عکسی از خود قبل از میکاپ و در کنار دوستانش منتشر کرد. تصویر جدید هانده ارچل با حوله تن پوش را در ادامه ببینید.

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آنها ماوی آیلین هنوز کوچک است که متاسفانه در تابستان خبری مبنی بر ابتلای او به بیماری سرطان منتشر شد. این خبر برای هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که مادر آن‌ها نیز بر اثر همین بیماری جان خود را از دست داد. امید است که ماوی کوچک و نازنین در بهبود و سلامت باشد.

پیراهن رنگین کمانی هانده ارچل

از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به : مست عشق، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران آفتاب و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بوراک دنیز و تولگا ساریتاش هستند.

ارچل که ار بازیگران زیبای ترک است، در فرودگاهی به همراه دوست پسر ثروتمند جدیدش دیده شد. گفته می‌شود که هانده و هاکان قصد مسافرت داشتند، اما به دلیل اینکه خانواده هاکان هنوز موافقت نکرده‌اند، نتوانستند با جت شصی به سفر بروند.

بیوگرافی هانده ارچل

استایل لش هانده ارچل

استایل لش هانده ارچل
استایل لش هانده ارچل

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

تصاویر ممیزی لو رفته از هانده ارچل

استایل هانده ارچل در تعطیلات با دوست پسرش

تصویر جدید هانده ارچل با حوله تن پوش

عکس هانده ارچل با حوله

عکس هانده ارچل با حوله
عکس هانده ارچل با حوله

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *