تصاویری عجیب از برخورد هواداران تتلو [+عکس]

به تازگی، تصاویری عجیب از برخورد هواداران تتلو در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی کسب کرد.

پس از اینکه تصویری مبنی بر عکس شوکه کننده طرفداران تتلو در فضای رسانه منتشر شد، برخورد عجیب هواداران امیر تتلو بازتاب‌های فراوانی را به خودش کسب کرد و حواشی زیادی را دوباره برای این خواننده، ساخت.

پس از این اقدام عجیب از طرفداران تتلو ، برخی از فن‌پیج‌های او نیز واکنش‌های منفی را به انتشار گذاشتند که نشان می‌دهد این اقدام، خیلی به دل طرفداران واقعی این سلبریتی نیز خوش نیامده است.

تصاویری عجیب از برخورد هواداران تتلو

تصاویری عجیب از برخورد هواداران تتلو
عکس شوکه کننده طرفداران تتلو

اخیراً رسانه‌ها تصویری از اقدام عجیب هواداران امیر تتلو، خواننده پرحاشیه که سوژه کاربران فضای مجازی شده است منتشر کردند. در این تصویر هواداران تتلو در حال سجده به او هستند.

این تصویر اقدام عجیب هواداران امیر تتلو، خواننده پرحاشیه، سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

عکس شوکه کننده طرفداران تتلو

در ادامه می‌توانید برخورد عجیب هواداران امیر تتلو را ببینید:

تصاویری عجیب از برخورد هواداران تتلو
اقدام عجیب از طرفداران تتلو

امیرحسین مقصودلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده است.

تتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. او سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. نخستین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به اتهام «تشویش اذهان عمومی و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *