واکنش تند اونور بویوکتوپچو به خبر طلاق دمت اوزدمیر و دیگر بازیگران

واکنش اونور بویوکتوپچو به طلاق بازیگران (OnurBüyüktopçu) ازجمله دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ : مثل پیراهن عوض کردن رابطه و عشقشون رو عوض می‌کنند!

بیوگرافی اونور بویوکتوپچو

اونور بویوک توپچو متولد بیست و چهارم آوریل ۱۹۸۲ در استانبول است. پدرش اهل ترکیه و مادرش یک مهاجر است. وی تا هجده سالگی در ازمیر زندگی می کرد و دوران دبیرستان خود را همانجا گذراند.

بعد از آن به انگلستان سفر کرد و در آکادمی فیلم برتون لندن تحصیل کرد. اونور اولین بار در سال ۲۰۰۳ با سریال ” دفتر دبیرستان ” و بازی در نقش یوسف در تلویزیون حضور یافت و توانست توجه ها را به سمت خود بکشاند.

بعد از آن در سریال معروفی چون دستبند ، داماد خارجی و عشق اجاره ای ایفای نقش کرد. اونور در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده. صفحه اینستاگرام وی ۱.۷ میلیون دنبال کننده دارد. ۱۸۷ سانتی متر قد و ۸۵ کیلوگرم وزن اوست.

بیشتر بخوانید:

سکوت دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

جنجال اختلاف هانده ارچل و دوست پسرش در تعطیلات

واکنش اونور بویوکتوپچو به طلاق بازیگران

بیوگرافی اونور بویوکتوپچو
بیوگرافی اونور بویوکتوپچو

اونور بویوکتوپچو درباره افزایش خبر طلاق سلبریتی‌ها گفت:

دیگه هیچکس نمیتونه کسی دیگه رو تحمل کنه. مثل پیراهن عوض کردن رابطه و عشقشون رو عوض می‌کنند. ازدواج‌های با عجله و طلاق‌های با عجله رو درک نمی‌کنم. من فرزند طلاق هستم، بلکه درون من یک ترسی وجود داره. زود تصمیم می‌گیرند و ازدواج می‌کنند و همونطور هم زود تصمیم می‌گیرند و طلاق می‌گیرند. برای طلاق ازدواج نمی‌کنید. ازدواج واقعا مقدسه، یک چیز با ارزشه. دیگه خیلی داره بی ارزش میشه. مدام طلاق میگیرن. اطرافم دوست متاهل نمونده، همه طلاق گرفتند. روابط امروزی آبکی شده!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *