بببنید: کلیپ لحظه اعدام یوسف مهرداد [+فیلم و عکسی تار از لحظه اعدام شدن]

اخیراً ویدئویی مبنی بر کلیپ لحظه اعدام یوسف مهرداد به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشته است.

به تازگی، ویدیو اعدام شدن یوسف مهرداد در فضای مجازی تحت عنوان اعدام کردن یوسف مهرداد منتشر شده که یوسف مهرداد و کلیپ اعدام شدنش را به تصوییر می‌کشد. یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع توهین کننده به اسلام و پیامبر بودند که به تبلیغ علیه دین مبین اسلام در فضای مجازی می‌پرداختند.

کلیپ لحظه اعدام یوسف مهرداد

کلیپ لحظه اعدام یوسف مهرداد
اعدام کردن یوسف مهرداد

دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان و ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی مردم ایران، که از طریق فعالیت گسترده در فضای مجازی اقدام به توهین به دین مبین اسلام، شخصیت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام و نشر عمومی این توهین‌ها می‌کردند، به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، اهانت و اتهام به مادر پیامبر اکرم (ص)، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی یوسف مهرداد

پس از شناسایی و بازداشت یوسف مهرداد، در تحقیقات فنی صورت‌گرفته از وی و امارات و اسناد به‌دست‌آمده از لوازم توقیف‌شده از او و همچنین اقاریر صریح متهم نزد مقام قضائی مشخص می‌شود نامبرده فعالیت گسترده‌ای دائر بر ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات دینی و اسلامی داشته است.

یوسف مهرداد و کلیپ تحلیلی اعدام شدنش

در ادامه می‌توانید فیلم خبری لحظه اعدام یوسف مهرداد را ببینید:

لحظه اعدام شدن یوسف مهرداد با عکسی تار در فضای مجازی واکنش بسیار زیادی را بهمراه داشته که در تصویر زیر می‌بینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *