نظر مصطفی ججلی به مناقشه مصطفی صندل و Uzi رپر ترکیه + علت درگیری چه بود؟

واکنش مصطفی ججلی به مناقشه مصطفی صندل و Uzi رپر ترکیه چه بود؟ مصطفی صندل خواننده معروف و محبوب ترکیه، روزهای گذشته دچار اختلافی با اوزی رپر ترک شد.

روزهای گذشته، اوزی به خاطر پیدا نکردن بلیت هواپیمای بیزینس کلاس، در کنسرتی شرکت نکرد. اما بعدا تصمیم گرفت با بلیت اکونومی به این کنسرت رفته و بعد از مصطفی صندل به روی صحنه رود. اما این رپر در پستی نوشت:

شما نمی‌توانید قبل از من مصطفی صندل را به روی صحنه ببرید!

او کنایه‌ای به سن و … مصطفی صندل زد. اما صندل در پاسخ به این توئیت نوشته بود:

برادر عزیز اوزی، وقتی 150 اثر پر بازدید ضبط کردی، در اروپا جایزه گرفتی و بعد از 30 سال هنوز هزاران نفر تو را تشویق کردند، آن زمان می‌توانیم دوباره صحبت کنیم. آهنگاتو دوست دارم امیدوارم موفق باشی! با نگاهی به توییت‌ها دیدم که مجبور نیستم جواب بدهم، عموم مردم همیشه بهترین جواب را می‌دهند، قبلا هم داده‌اند …

واکنش مصطفی ججلی به مناقشه مصطفی صندل و Uzi رپر ترکیه

واکنش مصطفی ججلی به مناقشه مصطفی صندل و Uzi رپر ترکیه
واکنش مصطفی ججلی به مناقشه مصطفی صندل و Uzi رپر ترکیه

مصطفی صندل، در ادامه درباره کنسرت نیز می‌نویسد:

در ضمن، اگر قبل از کنسرت با من تماس می‌گرفتید و صمیمانه می‌گفتید که می‌خواهید روی استیج بروید، از شما حمایت می‌کردم و اجازه می‌دادم. استعدادهای جوان برای ما ارزشمند هستند. امیدوارم در حرفه خودت موفق باشی!

مصطفی ججلی در پاسخ به سوالاتی در مورد مناقشه مصطفی صندل و اوزی گفت:

مردم البته می‌توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند، اما باید در چارچوب احترام و عشق باشد. اوزی یک رپر با استعداد، موفق و با مخاطب جدی است. من به او توصیه می‌کنم که خونسرد باشد، صنعت ما (خوانندگی) آنقدرها که به نظر می‌رسد بزرگ نیست.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *