تماشا کنید: مداحی معین زندی در دسته های عزاداری عاشورا در محرم

معین زندی معروف به معین زد یکی از خوانندگان معروف ایرانی است که اخیرا ویدیو مداحی معین زندی در دسته های عزاداری عاشورا در محرم منتشر شد.

معین زد با نام اصلی محسن زندی متولد 8 آذر 1370 در شهر تویسرکان همدان، یک خواننده ایرانی است. به تازگی ویدیویی از او تحت عنوان نوحه خواندن معین زندی در عزاداری محرم منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت. در ادامه این مطلب می‌توانید ویدیو مداحی معین زندی در دسته های عزاداری عاشورا در محرم را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

واکنش معین زد به لفظ جنجالی ش و ژ

روایت تلخ معین زد از زندگی هنری اش

مداحی معین زندی در دسته های عزاداری عاشورا در محرم

عزاداری معین زندی در ایام محرم

معین زد از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشته او همیشه در جمع مهمانی ها اقدام به خوانندگی میکرده و دوستان و خانواده‌اش او را به دلیل صدای بسیار زیبایی که داشته تحسین می کردند و مشوق اصلی‌اش خانواده و دوستانش بوده است.

مداحی معین زندی در دسته های عزاداری عاشورا در محرم
مداحی معین زندی در دسته های عزاداری عاشورا در محرم

معین زد از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیت خود را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز نمود. او معتقد است که سبک موسیقی‌اش مخصوص خودش است. معین زد با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون‌های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی‌هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

به تازگی ویدیویی از این خواننده محبوب در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد در عزاداری‌های محرم شرکت می‌کند و این ویدیو مداحی او را در طول ایام محرم نشان می‌دهد.

نوحه خواندن معین زندی در عزاداری محرم

در ادامه می‌توانید نوحه خواندن معین زندی در عزاداری محرم را ببینید:

معین زد علاوه بر خوانندگی در حرفه ترانه سرایی نیز کار می کند و با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد و توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

معین زد ارادت زیادی به اهل بیت داشته و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت نیز میباشد این موضوع را میتوان از عکسهای اینستاگرامش فهمید که به کربلا رفته است. معین زد بعد از سال‌‎ها فعالیت توانست در نهایت خرداد 1398 برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خود و تنظیم سعید انصاری مجوز بگیرد. معین زد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

عزاداری معین زندی در ایام محرم

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *