لیست بازیگرانی که در جشنواره فیلم تورنتو حضور خواهند داشت !

حالا که بسیاری از بازیگران در اعتصابات SAG هستند، چندی پیش، خبری مبنی بر لیست بازیگران جشنواره فیلم تورنتو به انتشار رسید.

هفته گذشته اخباری تحت عنوان کسانی که از انجمن A-listers در جشنواره ونیز شرکت نمی‌کنند منتشر شد. حالا این هفته هنرمندانی که در نهایت در این لیست قرار دارند و خواهند رفت به انتشار رسیده که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت..

لیست بازیگران جشنواره فیلم تورنتو

لیست بازیگرانی که در جشنواره فیلم تورنتو حضور خواهند داشت

از جمله بازیگرانی که می‌دانیم به لطف توافق‌های موقتی امسال در فستیوال تحت تاثیر اعتصاب حضور خواهند داشت، شان پن و داکوتا جانسون برای دادیو، فین ولفهارد، ویگو مورتنسن، مایا هاوک و لورا لینی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

حمایت فلورنس پیو از اعتصابات اتحادیه SAG-AFTRA

تشکیل اتحادیه اعتصابات نویسندگان توسط کارکنان مارول

از جمله کسانی که احتمالاً به این سفر می‌روند، نیکلاس کیج برای سناریوی رویایی A24 و جسیکا چستین هستند. Memory قبل از نمایش تورنتو در ونیز پخش می‌شود و انتظار می‌رود که چستین و همبازی‌اش پیتر سارسگارد در جشنواره حضور داشته باشند.

لیست بازیگر های حضور یافته در جشنواره تورنتو

لیست بازیگران جشنواره فیلم تورنتو
لیست هنرمندان جشنواره فیلم تورنتو

بازیگران حضور یافته در جشنواره تورنتو

رهبری SAG-AFTRA در دعوت از استعدادها برای تبلیغ فیلم‌های مستقل در جشنواره‌ها، در صورتی که پروژه‌هایشان توافق‌های موقت را تضمین کند را با صدای بلند در میان مردم اعلام کرد. همچنین خبرهایی مبنی بر اینکه کریستین اسکات توماس در مراسم حضور داشته باشد؛ اما اسکارلت جوهانسون همبازی‌اش در فیلم اوست، حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اکران قسمت دوم Dune به دلیل ادامه دار شدن اعتصابات به تاخیر افتاد

 اسامی فیلم های متوقف شده پس از اعتصاب انجمن SAG-AFTRA

از جمله بازیگرانی که علیرغم داشتن فیلم‌های مستقل در جشنواره امسال حضور ندارند، می‌توان به آل پاچینو، رابرت دنیرو، اولیویا کولمن، جسی باکلی، آنت بنینگ، گلن پاول و کریس پاین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لیست بازیگران جشنواره فیلم تورنتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *