عکس بازیگران سریال کلوپ روی جلد مجله Marie chaire

عکس بازیگران سریال کلوپ روی جلد مجله Marie chaire را تماشا کنید و از زمان پخش فصل جدید این سریال مطلع شوید. نقد سریال کلوپ در سایت فیگار تهیه شده است.

عکس بازیگران سریال کلوپ روی جلد مجله Marie chaire

سریال جدید نتفلیکس که چندی پیش شش قسمت از آن منتشر شد، محصول ترکیه است. شش قسمت اول سریال جدید نتفلیکس، با نام ترکی “Kulüp” به تازگی منتشر شد. ماجرای این سریال که در دهه 50 می‌گذرد، زندگی شبانه استانبول و غیرمسلمانان پرا را به نمایش می‌گذارد. پرا (با نام جدید بی‌اوغلو) محل زندگی غیرمسلمانان، به ویژه یهودیان سفاردی که دیگر اقلیت محسوب می‌شدند بود.

عوامل سریال برای ایجاد فضایی متناسب با آن دوران، به خوبی به تمام جزئیات از جمله مکان‌های تاریخی، انتخاب لباس و تبلیغات آویزان شده بر روی تیر چراغ‌ها دقت نموده‌اند. ماتیدا (با بازی گوکچه باهادیر) یکی از اهالی یهودی ساکن ترکیه است. در صحنه اول سریال او را در زندان مشاهده می‌کنیم. علت زندانی شدن او قتلی است که ۱۷ سال پیش انجام داده است. ماتیلدا بعد از هفده سال با عفو عمومی آزاد می‌شود.

کلوپ نقطه تلاقی تفریح، هنر، فرهنگ، مدنیت و سیاست است. نمادی مناسب برای این سریال که تغییرات فرهنگی، هنری و سیاسی را به نمایش می‌گذارد. کلوپ المان کوچکی از جامعه است. مکانی که کارگران کار می‌کنند، هنرمندان نمایش اجرا می‌کنند و قشر سیاسی و ثروتمند جامعه کیفش را می‌برند. و البته این نکته که سرنوشت کارگرها و هنرمندان در دست آن‌هاست فراموش نشود.

عکس جدید بازیگران سریال کلوپ

عکس جدید بازیگران سریال کلوپ
عکس جدید بازیگران سریال کلوپ

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *