استایل جنجالی اوزگه گورل بازیگر زیبای ترک در جشنواره فیلم ونیز

استایل اوزگه گورل در جشنواره فیلم ونیز و دیگر بازیگران زن زیبای ترکیه به شدت مورد توجه قرار گرفت. برخی از بازیگران نیز به این توجه‌ها اعتراض کردند.

علت اعتراض برخی از بازیگران چه بود؟ دو فیلم از ترکیه در جشنواره فیلم ونیز حضور داشتند، اما خبرگزاری‌های ترکیه به جای پوشش اخبار مرتبط با این فیلم‌ها، بیشتر به استایل بازیگرانی که از طرف برندهای معروف به عنوان چهره‌های تبلیغاتی دعوت شده‌اند می‌پردازند؛ این موضوع باعث شد تا برخی بازیگران به خبرنگارها و رسانه‌ها اعتراض کنند.

استایل اوزگه گورل در جشنواره فیلم ونیز

در کنار بازیگرانی مثل دمت اوزدمیر،‌ صالح بادمجی،‌ دیلان چیچک دنیز، بوران کوزوم، اوزگه اوزآجار،‌ هافسانور سانجاک توتان، ملیس سزن و …، همچنین اوزگه گورل در جشنواره ونیز حضور داشت. استایل او در این جشنواره توجه‌ها را جلب کرد.

ویدیویی از ژست‌های جالب اوزگه گورل در جشنواره ونیز :


بیوگرافی اوزگه گورل

اوزگه گورل (ترکی استانبولی: Özge Gürel‎؛ زاده ۵ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر زن سینما و تلویزیون ترکیه است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال فصل گیلاس شناخته می‌شود. کار بازیگری خود را با شخصیت زینب در سریال دخترم کجاست آغاز کرد. بعداً در مجموعه‌ تلویزیونی حریم سلطان بازی کرد. در سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیگر اصلی مجموعه تلویزیونی فصل گیلاس شناخته شد و در این سریال نقش اویکو آجار را بازی کرد.

این سریال باعث ایجاد رابطه عاشقانه بین او و سرکان چای اوغلو شد. این دو چند سالی هست که رابطه عاشقانه بسیار خوبی با هم دارند و ازدواج کرده‌اند. در سال ۲۰۱۷ نقش اصلی مجموعه تلویزیونی ستاره‌های شاهد من را ایفا کرد. سپس در سریال ماه کامل نقش نازلی پونار را بازی کرد و پارتنر جان یامان شد.

در سال‌های ۲۰۱۸–۲۰۱۹ در سریالی به نام زوج طلایی شخصیت نیلوفر را بازی کرد. در سال ۲۰۱۹ چهره تبلیغاتی شرکتی به نام پنتی شد. در سال ۲۰۲۰، بار دیگر با همبازی سابق خود جان یامان در سریال آقای اشتباه به بازی پرداخت.

اخبار هنرمندان ترکیه:

دیدگاه شما نسبت به استایل اوزگه گورل در جشنواره فیلم ونیز چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *