معرفی سریال جدید ترکی Arak با بازی ایلکر کاللی و اویکو کارایل + خلاصه داستان

اولین تصاویر از سریال ترکی Arak منتشر شد. این سریال که فیلمبرداری آن آغاز شده است، به زودی از شبکه Show TV ترکیه نمایش داده خواهد شد.

آیبرک چینار، موران جان اعوز، آسلی گونول‌آی و سیمگه عیوض‌اوغلو، نویسندگان جدیدترین درام جنایی شو تی وی ترکیه هستند. شرکت “Most Production” مسئولیت تهیه و تولید این سریال را برعهده دارد. ایلکر کاللی (Ilker Kaleli) و اویکو کارایل (Öykü Karayel) نقش‌های اصلی این سریال را ایفا خواهند کرد. جدیدترین تصاویر آن‌ها به تازگی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

خلاصه داستان سریال ترکی Arak

در سال 1998، الیف چینار، همسر رئوف چینار، یکی از اساتید برجسته اقتصاد کشور، توسط دزدی به نام نچیپ تالان که به خانه آن‌ها نفوذ کرده بود مورد ضربات چاقو قرار می‌گیرد. زندگی دو خانواده زینپ و آکای، که به دنیاهای کاملا متفاوتی تعلق دارند، پس از آن شب تغییر می‌کند.

در آن شب، زینب چینار دختر رئوف چینار، مادر عزیزش را و آکای ​​تالان، تنها قهرمان خود، پدرش را از دست می‌دهند. آکای که پس از آن شب، به یکباره گمنام، بی‌هویت و بی‌خانمان می‌شود، قسم می‌خورد که با لقب “کارا” از کسانی که از او دزدی کرده‌اند،‌ دزدی کند. او باور دارد که با این کار، هیچ کودکی به سرنوشت او دچار نخواهد شد.

در طرف دیگر داستان، زینب چینار پس از تحصیل در خارج از کشور به استانبول باز می‌گردد. او از طریق تهیه و تولید مستند‌های مختلف، عشقی را که از مادرش به گیاهان به ارث برده، ادامه می‌دهد. تنها وجه اشتراک این دو انسان متفاوت، آن شب پرماجراست.

چه بخواهند چه نخواهند، زندگی یک بار دیگر آن‌ها را رو در روی هم قرار می‌دهد و با وجود تمام موانعی که در مقابل آن‌ها قرار داد، آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند. اما اگر حقایق برملا شود، عشق برنده خواهد شد یا حقایق؟

* (در سایت‌های مختلف جستجو کردم، یکجای داستان به نظر ناقص است. اشاره‌ای نشده که نجیپ تالان بعد از دزدی می‌میرد یا چه! اما با توجه به جمله “آکای ​​تالان، تنها قهرمان خود، پدرش را از دست می‌دهد”، گویا نجیپ پدر آکای است و بعد از دزدی آن شب، جان خود را از دست می‌دهد.)

بازیگران سریال ترکی Arak

بازیگران سریال ترکی Arak
ایلکر و اویکو، بازیگران سریال Arak

ایلکر کاللی (Ilker Kaleli)

ایلکر کان کاللی متولد ١١ مه ١٩٨۴، بازیگر آلمانی-ترک است که برای بازی در مجموعه تلویزیونی “پویراز کارایل” جایزه بهترین بازیگر مرد پروانه طلایی را در سال ٢٠١۶ دریافت کرده است. مادر او آلمانی-ترک است. پدر او کُردتبار و اهل وان است.

آخرین، شهر گمشده، گمشده، پویراز کارایل، معلم، The Serpent ،La Pasion Turca و Arak، از جمله سریال‌های تلویزیونی هستند که ایلکر در آن‌ها بازی کرده است. ایلکر مدت‌هاست که با سیلا، خواننده معروف و محبوب ترکیه رابطه عاشقانه دارد.

اویکو کارایل (Öykü Karayel)

اویکو کارایل بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است. وی با بازی در فیلم کوزی گونی در کنار بازیگران مشهوری چون کیوانچ تاتلیتوغ و بوعرا گولسوی به شهرت رسید. اویکو در سال 1990 در استانبول متولد و از دبیرستان دخترانه Çemberlitaş فارغ التحصیل شد.

در پایان ژوئن 2017 بازیگری را در یک سریال تلویزیونی به نام “ضربان قلب” Kalp Atışı با بازی در نقش دکتر ایلول (Eylül Erdem) ادامه داد. همچنین در سریال پولشویی عشق (kara para aşk) نیز با انگین اکیورک و طوبی بویوک‌اوستون همبازی بود.

این بازیگر در سریال‌هایی همچون چیز دیگری است، بازی سرنوشتم، زوج افسانه ای، ماه پیکر، یک چیز به درد بخور، گرد و غبار و دیگر سریال‌هایی که نام برده شد، هنرنمایی کرده است. اویکو کارایل با جان بونومو، خواننده معروف ترک ازدواج کرده و صاحب یک پسر است.

زمان پخش سریال ترکی Arak

روز پخش سریال Arak : به زودی

ساعت پخش سریال Arak : ساعت 21:30

کانال پخش سریال Arak : شبکه شو تی وی ترکیه (Show TV)

سوالات متداول

ژانر سریال Arak چیست؟

درام، جنایی

بیشتر بخوانید:


One thought on “معرفی سریال جدید ترکی Arak با بازی ایلکر کاللی و اویکو کارایل + خلاصه داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *