معرفی سریال ترکی آدمک (Çöp Adam) + داستان ، بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

سریال ترکی آدمک (Çöp Adam) با بازی الچین سانگو و انگین آلتان دوزیاتان، سریالی معمایی و درامی عاشقانه است که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می‌شود.

سریال ترکی Çöp Adam یکی از سریال‌های جدید و پرطرفدار در حال پخش در کشور ترکیه است. این سریال با ترکیبی از بازیگران مستعد و داستانی جذاب و هیجان انگیز، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

سریال به کارگردانی یاغیز آلپ آکایدین (Yağız Alp Akaydın) و چاغری ویلا لوستوالی (Çağrı Vila Lostuvalı) ساخته شده است. نویسندگان این اثر ملک گنچ‌اوغلو (Melek Gençoğlu)، سو ارسوز (Su Ersöz) و دنیز معدن‌اوغلو (Deniz Madanoğlu) هستند.

بیشتر بخوانید:

تیزر معرفی فصل دوم سریال آدمک (Çöp Adam)

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

خلاصه داستان سریال ترکی آدمک

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی آدمک
بازیگران سریال ترکی آدمک

سریال آدمک داستانی را روایت می‌کند که ظاهراً الهام گرفته از یک زندگی واقعی است. شخصیت اصلی داستان به نام تامر، در زندگی سختی بزرگ شده است و والدینش در کودکی او و خواهرش را در پرورشگاه رها کرده‌اند. با این حال، تامر با هوش و استعداد خود، توانسته است زندگی بهتری را برای خود و خواهرش ایجاد کند.

او به پول بسیاری (یک شبه) دست می‌یابد و یک عمارت بزرگ را خریداری می‌کند. اتفاقات عجیبی در این عمارت رخ می‌دهد. تامر بدون اطلاع همسرش، پدر و مادرش را به عمارت خود دعوت می‌کند و از این نقطه به بعد رفتارهای غیرمعمول و عجیب او آشکار می‌شود. جزئیات دقیق درباره رفتارهای عجیب تامر و تحولاتی که در داستان اتفاق می‌افتد، نقطه عطف ماجرا هستند.

پری نیز به عنوان یک شخصیت جوان معرفی می‌شود که به شدت به زندگی خود و خواهر کوچکش علاقه‌مند است. او در یک موقعیت اجتماعی خوب قرار دارد، اما با وجود سختی‌هایی که در زندگی خود تجربه کرده، قوی و پرتلاش است. با افشای خیانت همسر و خواهرش به او، پری به شدت شوکه می‌شود و به گونه‌ای تحت تأثیر قرار می‌گیرد که به خودکشی فکر می‌کند.

این تصمیم تراژیک تمام زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به طور ناگهانی و بدون دلیل خاصی، تامر به شکل عجیبی پری را زندانی می‌کند. این رخداد ناگوار و غیرمنتظره باعث گره خوردن و تلاقی زندگی‌های تامر و پری می‌شود.

زمان پخش سریال ترکی آدمک

روز پخش سریال آدمک : هر چهارشنبه

ساعت پخش سریال آدمک : ساعت 21:30

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی آدمک

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی آدمک

یکی از جوانب جالب این سریال، حضور دو بازیگر معروف به نام‌های انگین آلتان دوزایتان (Engin Altan Düzyatan) و الچین سانگو (Elçin Sangu) است که با بازی خوب خود، به موفقیت و جذب توجه بیشتری برای این سریال کمک کرده‌اند.

الچین سانگو در سریال ترکی آدمک

الچین سانگو (Elçin Sangu) متولد ۱۳ آگوست ۱۹۸۵ در ازمیر، ترکیه است. او دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته اپرا از دانشگاه مرسین است و در سن ۲۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد. با بازی در سریال “روزی روزگاری” (Öyle Bir Geçer Zaman ki) نقشی مهم را به خوبی اجرا کرد و موفق به جلب توجه شد.

اما شهرت و شناخت وسیع او از طریق بازی در سریال “عشق اجاره‌ای” (Kiralık Aşk) به دست آمد، جایی که در نقش دفنه توپال برجسته شد. با بازی باشکوه و تأثیرگذار خود، الچین سانگو توانسته است نام و شهرت جهانی را به دست آورده و طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی آدمک
الچین سانگو در سریال ترکی آدمک

نقش الچین سانگو

پری یک زن جوان زیبا در 30 سالگی است. او متاهل است و به عنوان مدیر در یک بانک خصوصی کار می کند. پری با همسر و خواهرش زندگی می کند. در نوجوانی مادرش خانواده اش را ترک کرد و با معشوقش فرار کرده، پدرش به دلیل ورشکستگی از دنیا رفته و پس از آن، پری مجبور می شود برای خواهر کوچکش هم پدر و هم مادر باشد.

پری برای حمایت از خواهرش جان خود را فدا می کند. با این حال، او متوجه می شود که خواهرش و شوهرش رابطه پنهانی دارند. زندگی پری وقتی متوجه می شود که توسط عزیزانش به او خیانت شده ، زیر و رو می شود. زندگی او با تامر تلاقی می کند و او شروع به زیر سوال بردن زندگی خود می کند.

انگین آلتان دوزیاتان سریال آدمک

انگین آلتان دوزیاتان متولد ۲۶ ژوئیه ۱۹۷۹ در ازمیر، ترکیه است. او دارای مدرک فوق لیسانس در رشته بازیگری از دانشگاه باهچه شهیر است. بازیگری خود را در سن ۲۲ سالگی با سریال “روحسار” (Ruhsar) آغاز کرد.

با بازی در سریال “قیام ارطغرل” (Dirilis: Ertugrul) به شهرت جهانی رسید. در این سریال تاریخی و ماجراجویانه، او نقش ارطغرل بی‌ایگان را بازی کرد و توانسته است نام و شهرتی جهانی کسب کند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی آدمک
انگین آلتان دوزیاتان سریال آدمک

نقش انگین آلتان دوزیاتان

تامر، یک مرد جوان است که با برین ازدواج کرده و یک دختر دارد. او در دوران کودکی با عدم عشق و توجه والدین خود روبرو شده است و در نتیجه، بزرگ شدنش با مشکلاتی همراه بود. او به علت نیاز مالی خانواده، در سنین پایین مجبور به کار در مشاغل مختلف شده و برخی از سال‌ها را در یک پرورشگاه بزرگ سپری کرده است. با وجود این سختی‌ها، تامر توانسته است تحصیلات خود را با موفقیت به پایان برساند.

زمانی که به دانشگاه می‌رود، با برین همسرش آشنا می‌شود و در نهایت با او ازدواج می‌کند. در حال حاضر، تامر صاحب یک شرکت است که در آن به طراحی بازی‌های رایانه‌ای می‌پردازد. او با وجود داشتن یک زندگی خوب و خانواده، رنج‌های دوران کودکی خود را فراموش نکرده است.

تامر باهوش، ساکت، درونگرا و ضداجتماعی است. او با برخی مشکلات روانی نیز مواجه است که بر زندگی او تأثیر می‌گذارد. اما با وجود همه این ویژگی‌ها، تامر یک فرد پرتلاش و تلاشگر است که سعی می‌کند بهترین خود را در زندگی و کار خود به ارمغان بیاورد.

صدف آوجی در سریال آدمک

صدف آوجی (Sedef Avci) متولد ۲۲ ژانویه ۱۹۸۲ در استانبول، ترکیه است. او یک بازیگر و مدل مشهور است. صدف در دانشگاه کوجالی لیسانس رشته اقتصاد را دریافت کرد. او از سن ۱۵ سالگی به عنوان یک حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال در سریال “قرار بود اینطوری بشه؟” (Böyle mi Olacaktı) در نقشی برجسته به تلویزیون راه یافت.

او با بازی در سریال “منیژه و خلیل” (Menekşe ile Halil) به شهرت و طرفداران زیادی دست یافت و توانست با بازیگری برجسته و تاثیرگذار خود، در صنعت سینما و تلویزیون شناخته شود.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی آدمک
صدف آوجی در سریال آدمک

نقش صدف آوجی

برین، همسر تامر، یک زن ساکت و دلسوز است. با اینکه پدر برین ازدواج او با تامر را تایید نمی‌کند، زیرا اعتقاد دارد که او در یک پرورشگاه بزرگ بزرگ شده است، اما برین با اصرار خود و با عشق خود به تامر، تصمیم به ازدواج می‌گیرد.

در ابتدا، برین سعی می‌کند تامر را بهتر درک کند و با شرایطش آشنا شود، اما بعدها، او به طور کامل تامر را به همان شخصیتی که هست، قبول می‌کند. برین عاشق تامر است و زندگی خود را به خانواده‌اش اختصاص می‌دهد، از او حمایت می‌کند و به عشقش به او وفادار است.

سوالات متداول

ژانر سریال ترکی آدمک چیست؟

درام، عاشقانه، معمایی، روانشناسی

تعداد قسمت سریال آدمک مشخص است؟

خیر تا کنون یک فصل آن نمایش داده شده و فصل دوم درحال پخش است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *