زهره فکور صبور در گذشت ؛ علت خودکشی زهره فکور صبور چیست ؟

 خبر ها، حاکی از آن است که بازیگر کشورمان زهره فکور صبور در گذشت ، او شب گذشته درسن ۴۳ سالگی درگذشت و بعضی از خبرگذاری ها علت مرگ را خودکشی ثبت کردند.

زهره فکور صبور در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌کنندگی مهران مهام بود. زهره فکور در گذشت، هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست، با خبر خودکشی زهره فکور همراه فیگار بمانید.

مراسم یادبود زهره فکور صبور ؛ به همراه عکس مراسم یادبود زهره فکور صبور

زهره فکور صبور در گذشت

علت خودکشی زهره فکور چیست ؟

زهره فکور صبور در گذشت
خودکشی زهره فکور, زهره فکور درگذشت, مرگ زهره فکور صبور, زهره فکور صبور مرد

زهره فکور درگذشت اما هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر ساعت هشت شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

مرگ زهره فکور صبور

این هنرمند در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ، پایتخت 3 و کامیون ایفای نقش کرده بود.

بیشتر بخوانید :

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. او در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد ، فرزند آخر خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمانه تری دارد .

از جمله نقش‌آفرینی‌های او می‌توان به بازی در سریال روزگار جوانی اشاره کرد .

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *