سنگ قبر زهره فکور صبور ؛ اولین تصویر از مزار زهره فکور صبور منتشر شد + عکس

پس از مرگ پر حاشیه زهره فکور صبور، اکنون اولین تصویر از سنگ قبر زهره فکور صبور منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تصویر مزار زهره فکور را مشاهده نمایید.

جسد زهره فکور صبور در تاریخ 10 اسفند 1400 در آپارتمانش پیدا شد. وی مشکوک به خودکشی است و همچنان علت فوت دقیق زهره فکور مشخص نیست. شایعات زیادی وجود دارد که به علت افشاگری‌های امین فردین از زندگی زهره فکور، وی اقدام به خودکشی کرده است. البته که کمی پس از خودکشی او، دستور دستگیری امین فردین نیز صادر شد.

سنگ قبر زهره فکور صبور

اولین تصویر از مزار زهره فکور صبور منتشر شد + عکس

سنگ قبر زهره فکور صبور
مزار زهره فکور صبور, پسرخاله زهره فکور

مراسم یادبود زهره فکور صبور نیز در تاریخ 12 اسفند 1400 صورت گرفت. خانواده زهره فکور صبور به همراه تعدادی از بازیگران و سلبرتی‌ها در این مراسم یاد بود حضور داشتند. اکنون و پس از گذشت چندین روز از مراسم یادبود زهره فکور صور، اولین تصویر از مزار زهره فکور صبور منتشر شد.

پسرخاله زهره فکور تصویر مزار زهره فکور صبور را به همراه متنی دلنوشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. در ادامه می‌تواند متن دلنوشته پسرخاله زهره فکور را که به همراه عکس مزار زهره فکور صبور منتشر شد بخوانید.

خودمونیم دخترخاله بانو…تا به امروز که سنگ مزارت رو دیدم نتونسته بودم باور کنم…بقول یه رفیقی هنوز تو کَتَم نرفته بود..

اما تازه فهمیدم چیشد تازه باورم شد…

میدونم خودت داری میبینی همه مونو

خودمونیم؛ چه اتیشی به دل همه مون زدی…

میبنی حال مادرت رو…. یه صبری… یه چیزی…

جای شما میانِ جان است هنوز…

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سنگ قبر زهره فکور صبور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *