علی رستمی مدیرعامل شستا ؛ نقل مکانی عجیب از شستا به صنایع مس ایران!

علی رستمی مدیرعامل شستا به یک باره عصر دیروز مدیرعامل ملی صنایع مس ایران شد، بنابراین علی رستمی از شستا به فملی نقل مکان کرد.

دیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) گفت: امروز عصر از سوی رییس هیات عامل ایمیدرو (سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران) به من تکلیف شد که سرپرست شرکت ملی صنایع مس ایران شوم. در ادامه با خبر علی رستمی مدیرعامل مس همراه فیگار بمانید.

علی رستمی مدیر عامل شستا

نقل مکانی عجیب از شستا به صنایع مس ایران!

علی رستمی مدیرعامل شستا
علی رستمی کیست, علی رستمی شستا, علی رستمی مدیرعامل مس

استعفا یا برکناری علی رستمی مدیرعامل شستا از روز گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ها پیچید و حتی برخی کانال‌های تلگرامی با قاطعیت اعلام کردند که رستمی از شستا رفت و سکان هدایت این غول بورسی به فرد دیگری منتقل شده است! اما بررسی‌ها و مصاحبه‌ها با افراد آگاه نشان می‌داد که علی رستمی هنوز در سمت مدیرعاملی شستا قرار دارد.

بیشتر بخوانید :

حتی ظهر دیروز طی خبری اعلام شد که با حکم علی رستمی مدیرعامل شستا امیرحسین نادری مدیرعامل ومعادن به شرکت صدر تامین رفته و سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس جایگزین او خواهد شد. بعد از پایان بازار دیروز، اما به یکباره فرمان رستمی از شستا به سمت مدیرعاملی ملی صنایع مس ایران یا همان فملی چرخید و وی در عصر روز چهارشنبه 25 اسفند 1400 به مدیرعاملی ملی صنایع مس ایران انتخاب شد.

شایان ذکر است که علی رستمی در 22 مهر 1400 به سمت مدیرعاملی شستا رسیده بود و تقریبا شش ماه بعد عالیجناب بورس را به مقصد فملی ترک کرد!

علی رستمی کیست

علی رستمی در تاریخ 29 مرداد ماه سال 1349 در تهران متولد شده است. وی مدرک دکترای مدیریت مالی گرایش مالی از دانشگاه شهید بهشتی دارد.  اواخر سال 1396 رستمی به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی املاح ایران مشغول فعالیت شد، در دوره مدیرت رستمی شرکت معدنی املاح ایران که بزرگ‌ترین تولیدکننده سولفات سدیم بود و توانست قریب به ۹۰ درصد سهم بازار داخلی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی رستمی مدیر عامل شستا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “علی رستمی مدیرعامل شستا ؛ نقل مکانی عجیب از شستا به صنایع مس ایران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *