استاندار کهگیلویه و بویراحمد فیلم ؛ توضیحات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار فیلم گریه اش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار فیلمی که با عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد فیلم در فضای مجازی منتشر شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

سید علی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار فیلم گریه‌اش در منطقه محروم دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه گفت: یک بحث ناخودآگاه در منطقه پیش آمد. در ادامه با خبر استاندار کهگیلویه و بویر احمد فیلم همراه فیگار بمانید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد فیلم

توضیحات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار فیلم گریه اش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد فیلم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد, فیلم استاندار کهگیلویه و بویراحمد, استاندار کهگیلویه و بویر احمد فیلم

فیلم استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد : وارد یک منطقه شدم که با فقر مواجه بودند، جاده دسترسی، آب آشامیدنی و زمین های کشاورزی مناسب نداشتند و زن و مرد و کودک از من تقاضای کمک داشتند و می گفتند حتی نان برای خوردن نداریم.

بیشتر بخوانید :

وی اظهار کرد: به علت نداشتن جاده ارتباطی تا کنون چند نفر در این منطقه جان خود را هنگام عبور از رودخانه خروشان از دست داده‌اند و زنان باردار دسترسی به خدمات ندارند و بعضاً به همین علت می میرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حداقل ۲۰ بچه دور خودرو بنده جمع شدند. هنگامی که این وضعیت و شرایط سخت و بحرانی را دیدم وقتی خبرگزاری صدا و سیما برای مصاحبه پیش من آمد بغضم ترکید و نتوانستم خودم را کنترل کنم.

بیشتر بخوانید :

وی عنوان کرد: از سپاه کمک خواستیم که خانه به خانه وضعیت مردم آنجا را بررسی کنند و ببینم چگونه می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم. برای ما ننگ است که مردم ما آنجا نان خوردن ندارد و شرایط در آن روستا واقعا بحرانی است. اگر اشک‌های من برای مردم در محروم‌ترین نقطه دیشموک به کسی برخورد، عذرخواهی می‌کنم، اما واقعیت آن چیزی است که ما دیدیم. برخی‌ها از تهران به ما زنگ زدند که اجازه دهید بیاییم استان و برای مردم کار کنیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استاندار کهگیلویه و بویراحمد فیلم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *