بهترین انیمه های شبیه Squid Game ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

یوسف سرکوهی، سومین اجرای قسمت یازدهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه را روی صحنه برد.با فیلم یوسف سرکوهی عصر جدید همراه فیگار باشید.

در سومین اجرای قسمت یازدهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید یوسف سرکوهی همراه دایی خود، قطعه‌ای از موسیقی مقامی خراسان را اجرا کرد. با فیلم اجرای یوسف سرکوهی در عصر جدید همراه ما باشید.

یوسف سرکوهی عصر جدید

اجرای سوزناک یوسف سرکوهی در عصر جدید + فیلم

یوسف سرکوهی عصر جدید
یوسف سرکوهی در عصر جدید

در این برنامه شرکت کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی در رشته‌های مختلف شرکت کرده و توانایی‌های مختلف خود را به عرضه نمایش و داوری می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زنده استعداد خود، داوران و تماشاچیان حاضر را تحت تأثیر قرار دهد.

ژاله صامتی با سابقه طولانی مدت بازی در سینما و تلویزیون، کارن همایونفر آهنگساز مطرح سینما و تلویزیون، مجید اسماعیلی منتقد و استاد دانشگاه در کنار امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر داوران این فصل عصر جدید هستند.

فیلم اجرای سوزناک یوسف سرکوهی در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یوسف سرکوهی عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *