تیر خوردن سحر قریشی یا خواستگاری شلوغ‌ترِ تتلو در کنسرتش ؟ ؛ از شایعه تا واقعیت

تیر خوردن سحر قریشی شایعه‌ای بیش نیست یا حقیقتی جنجالی جهتِ گران کردن ارزش لیر ترکیه بوده؟ با ما بمانید تا از ماجرای تیر خوردن سحر قریشی شما را باحبر کنیم.

به دلیل نزدیکی کنسرت امیرتتلو شایعات نیز برای بازارگرمی بالا گرفته است.

خواستگاری امیر تتلو در کنسرتش جنجالی می‌شود! [+فیلم]

برگزاری کنسرت امیر تتلو و افزایش لیر ترکیه

استوری عجیب سحر قریشی در ویلای امیر تتلو ؛ [+فیلم همه‌ی تتوهای سحر قریشی]

تیر خوردن سحر قریشی

از شایعه تا واقعیتِ جنجال پراکنی پیرامون کنسرت امیر تتلو در ترکیه

ماجرای تیر خوردن قریشی
ماجرای تیر خوردن قریشی

تتلو و لیر ترکیه قبل از کنسرت امیر تتلو نقلِ نطقی رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. آیا سودجویان قصد آگاهانه‌ای برای پر کردن جیب خود داشته‌اند یا کار تیم برگزاری کنسرت امیر تتلو در اردیبهشت 1401 بوده؟

یک اکانت توییتری در سه توییت ادعا کرد که:

  • کسی از حال سحر قریشی خبر داره اگه بمیره تتلو حکم اعدامش صادر شده
  • سحر قریشی با تفنگ خود کشی کرده
  • امیر تتلو به سحر قریشی چاقو زده

قیمت لیر ترکیه در صرافی‌ها از قیمت بازار آزاد بیشتر شده است. بعضی از فعال‌های بازار می‌گویند چون قرار است تتلو در کنسرتش از سحر قریشی خواستگاری کند تقاضا برای خرید لیر بالا رفته و صرافی‌ها هم قیمت رسمی این ارز را بالا بردند.

در انتها باید بگوییم که همه چیز قرار است دست به دست هم بدهند از جمله توییت‌ها، استوری‌ها و پست‌ها که کنسرتی جنجالی را برای امیر تتلو مهیا کنند تا خواستگاری پر شورتری را امیر تتلو برای سحر قریشی رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیر خوردن سحر قریشی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *