ساتوشی ناکاموتو کیست ؟ ؛ هرآنچه که باید از ساتوشی ناکاموتو و نماد ساتوشی بدانید

آیا با خالق مرموز و ناشناس بیت کوین آشنایی دارید؟ تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به سوال ساتوشی ناکاموتو کیست بپردازیم.

خالق بیت کوین شخصی بسیار مرموز به نام ساتوشی ناکاموتو است. البته که بسیار واضح است که این نام، تنها یک نام مستعار است. ما پیش‌تر از چگونگی به وجود آمدن ارزهای دیجیتال توسط خالق بیت کوین در نوشتار ارز دیجیتال چیست ؟‌ برای شما شرح دادیم. اما داستان خلق بیت کوین، اطلاعات زیادی در رابطه با ساتوشی ناکاموتو کیست به ما نمی‌دهد. پس شاید بهتر باشد تا اختصاصاً به ساتوشی ناکموتو،‌ و هویت واقعی او بپردازیم.

ساتوشی ناکاموتو کیست ؟

هرآنچه که باید از ساتوشی ناکاموتو و نماد ساتوشی بدانید

شما می‌توانید فهرست ساتوشی ناکاموتو کیست را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست

شاید برای برخی این سوال وجود داشته باشد باشد که ساتوشی ناکاموتو یک شخص است و یا یک ارز دیجیتال؟‌ لازم به ذکر است که ساتوشی ناکاموتونام مستعار اولین ارز دیجیتال، بیت کوین است. همچنین مفهومی به نام ساتوشی وجود دارد، که ارز بیت کوین را به قسمت‌هایی کوچک‌تر تقسیم می‌کند. پس اگر کسی در رابطه با چگونه ساتوشی جمع کنیم از شما سوال کرد و نامی از ارز ساتوشی آورد، منظور او نماد ساتوشی است. همچنین لازم به ذکر است که واژه ارز ساتوشی بی‌معنی است و ارز ساتوشی هیچ کاربردی ندارد. بلکه باید از عنوان نماد ساتوشی استفاده نماییم.

در ادامه با فیگار همراه باشید تا قیمت هر ساتوشی را بررسی کرده و به سوال هر 1000 ساتوشی چند تومان است پاسخ دهیم. سپس پیام های ساتوشی ناکاموتو را بررسی نماییم و به دنبال هویت حقیقی شخص ساتوشی ناکاموتو بگردیم.

خالق بیت کوین کیست؟

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست, هر بیت کوین چند ساتوشی است

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، ساتوشی ناکاموتو نام مستعار شخص و یا اشخاصی است که بیت کوین را اخراع کردند. اما سوال اصلی آن است که ساتوشی ناکاموتو اهل کجاست و هویت واقعی او چیست؟ ساتوشی ناکاموتو، نامی ژاپنی است. اما با توجه به مستعار بودن آن، نمی‌توانیم پاسخ مطمئنی را برای سوال ساتوشی ناکاموتو اهل کجاست در نظر بگیریم. هنگامی که ساتوشی ناکموتو بیت کوین را عرضه کرد، آی‌پی‌های او نشان می‌دادند که او ساکن کشور آمریکا است. پس می‌توانیم به این نتیجه برسیم که یا ساتوشی ناکاموتو اهل ژاپن نیست، و یا او یک ژاپنی مقیم در آمریکا است. در هر صورت،‌ هیچ پاسخ دقیقی برای ساتوشی ناکاموتو اهل کجاست وجود ندارد.

اما چه کسی می‌تواند ساتوشی ناکاموتو باشد؟ افراد بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است ساتوشی ناکاموتو واقعی باشند. یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در میان مردم، آن است که ساتوشی ناکاموتو ایلان ماسک باشد! هرچند که این احتمال بسیار پایین است و افراد کمی از صاحب نظران باور دارند که ساتوشی ناکاموتو ایلان ماسک است. اما حتی اگه ساتوشی ناکاموتو ایلان ماسک نباشد، گزینه‌های بسیار بیشتر دیگری نیز وجود دارند. دوریان ناکاموتو، کسی است که بیشترین احتمال را برای ساتوشی بودن دارد.

دوریان ناکاموتو یک فرد ژاپنی-آمریکایی است که در کالیفرنیا تحصیل کرده است. همچنین لازم به ذکر است که او اعتقادات آزادی خواهانه مشابهی با ساتوشی ناکاموتو داشته است. او این ادعا را رد کرده و اعلام کرده است که هیچ ارتباطی با ساتوشی ناکاموتو ندارد؛ اما در هر صورت، طرفداران بیت کوین، همچنان اعتقاد دارند که اگر ساتوشی ناکاموتو ایلان ماسک نباشد، دوریان ناکاموتو خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که افراد دیگری همچون کریگ رایت و نیک سابو نیز جزو افرادی هستند که می‌توانند ساتوشی ناکاموتو باشند.

بیشتر بخوانید:

پیام های ساتوشی ناکاموتو

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست, استخراج ساتوشی رایگان

ساتوشی ناکاموتو ناشناس است؛ اما این دلیلی بر سکوت او نمی‌شود. ساتوشی ناکاموتو در سال 2011 ناپدید شد اما تا پیش از آن،‌ فعالیت زیادی در فضای مجازی داشت. پس ما نیز قصد داریم تا چند نمونه از مهم‌ترین پیام های ساتوشی ناکاموتو در فضای مجازی را برای شما نقل قول کنیم.

اگر به بیت کوین باور نداری و یا آن را متوجه نمیشی، شرمنده اما من فرصت کافی برای متقاعد کردن شما را ندارم.

ساتوشی ناکاموتو بسیار مشغول بود و وقت خود را صرف بهبود کدهای بیت کوین می‌کرد. او در پاسخ به بنیانگذار Bitshares که گفته بود جهان به یک سیستم متمرکز برای امور مالی نیاز دارد،‌ نقل قول بالا را منتشر کرد.

سکه‌های گمشده، ارزش سکه‌های دیگران را به میزان کمی افزایش می‌دهد. پس گم کردن سکه‌ها را نوعی هدیه به همه در نظر بگیرید.

در مجموع، تنها 21 میلیون بیت کوین وجود دارد. هنگامی که تمامی بیت کوین‌هایی موجود استخراج شوند، ارزش بیت کوین بسیار بالا خواهد رفت. اما باید بدانید که تخمین زده می‌شود در مجموع چیزی حدود 4 میلیون بیت کوین گم شده باشد! این اتفاق باعث می‌شود تا بیت کوین کمیاب‌تر، و ارزشمندتر شود. ساتوشی ناکاموتو نیز این اتفاق را پیشبینی کرده بود. همچنین لازم به ذکر است که چیزی که ساتوشی از آن سخن می‌گفت، عملی است که امروزه به کوین سوزی معروف است و بسیار انجام می‌شود.

این دو مورد، جزو مهم‌ترین پیام های ساتوشی ناکاموتو به کاربران است. پس آن، ساتوشی در سال 2010 آخرین پیام خود را به کاربران بیت کوین ارسال،‌ و به طرز عجیبی ناپدید شد. ناپدید شدن ساتوشی ناکاموتو ، یکی از بزررگ‌ترین رازهای دنیای اینترنت تاکنون است.

بیشتر بخوانید:

ساتوشی در زمان حال

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست, قیمت ساتوشی بیت کوین

از زمانی که ساتوشی ناکاموتو ناپدید،‌ اطلاعات بسیار کمی از او وجود دارد. افراد زیادی به دنبال عکس ساتوشی ناکاموتو هستند؛ اما در پاسخ به این دسته افراد، باید گفت که عکس ساتوشی ناکاموتو وجود خارجی نداشته و هیچکس نمی‌تواند عکس او را بیابد. پس پیشنهاد می‌شود تا به دنبال عکس ساتوشی ناکاموتو نباشید. اما همچنان سوالات جذابی همجون ساتوشی ناکاموتو چند بیت کوین دارد نیز وجود دارند که می‌توانیم به آن‌ها پاسخ دهیم.

کیف پول ساتوشی ناکاموتو از زمانی که برای اولین بار ساخته شد، همچنان پا برجا است. کیف پول ساتوشی ناکاموتو حاوی 500 بیت کوین می‌باشد. پس‌ می‌توانیم عدد 500 را در پاسخ به سوال ساتوشی ناکاموتو چند بیت کوین دارد ارائه دهیم. اما نکته‌ جالبی که باید بدانید، برداشت از این کیف پول است. از هنگامی که ساتوشی ناکاموتو در سال 2010 ناپدید شد، هیچ تراکنشی در کیف پول او رخ نداد و تمامی بیت کوین‌ها در آن باقی ماندند. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید، در سال 2021 و پس از یک دهه، مقداری بیت کوین از کیف پول ساتوشی ناکاموتو برداشت شد!

ارزش دارایی‌های کیف پول ساتوشی ناکاموتو برابر بود با 500 بیت کوین؛ این بدان معنا است که او حدود 24 میلیون دلار بیت کوین را برای خود ذخیره کرده بود. اما اکنون، 165.33 عدد از بیت کوین‌های ساتوشی به ارزش 7.78 میلیون دلار به حسابی ناشناس واریز شده است. به نظر می‌رسد که ساتوشی قصد دارد تا کمی از دارایی‌های خود را برداشت،‌ و آن‌ها را خرج کند. پس اکنون، اگر بخواهیم پاسخی به سوال ساتوشی ناکاموتو چند بیت کوین دارد دهیم، می‌توانیم عدد 334.67 را به عنوان پاسخ در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید:

ساتوشی چیست ؟

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست, هر ساتوشی چند بیت کوین است

بیت کوین ارزی بسیار ارزشمند و گران قیمت است. در همچین موقعیتی، ما نیاز داریم تا بتوانیم بیت کوین را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنیم. برای مثال، شما می‌تواند 0.0001 بیت کوین را به شخص دیگری پرداخت کنید. در همچین مواقعی،‌ نام بردن مقدار بیت کوین مورد نظر کمی دشوار است. برای مثال، اگر بخواهیم بگوییم یک میلیونم بیت کوین،‌ این احتمال وجود دارد تا به دلیل رقم‌های اعشار بسیار زیاد، شخص مقابل دچار سردرگمی شود. پس ما نیاز داریم تا نامی را برای واحدهای کوچک‌تر بیت کوین انتخاب کنیم. نامی که به نماد ساتوشی مشهور است.

اکنون که می‌دانیم ساتوشی چیست زمان آن رسیده است تا ارتباط قیمت ساتوشی بیت کوین را بررسی کرده و به سوال هر بیت کوین چند ساتوشی است پاسخ دهیم. پاسخ هر بیت کوین چند ساتوشی است برابر است با صد میلیون. به این معنی که اگر سوال ما هر ساتوشی چند بیت کوین است باشد، می‌توانیم بگوییم هر ساتوشی 0.00000001 یا یک میلیونم بیت کوین است! ارتباط قیمت ساتوشی بیت کوین نیز همانطور که مشاده کردید، 0.00000001 است.

بیشتر بخوانید:

استخراج ساتوشی

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست, هر ساتوشی چند بیت کوین است

اگر به دنبال راهی برای چگونه ساتوشی جمع کنیم هستید، این بخش از نوشتار مناسب شما است. از آن‌جایی که ارز ساتوشی یک ارز نیست، استخراج ساتوشی نیز تقریباً بی‌معنی است. اما راه‌های متعددی برای استخراج ساتوشی رایگان و یا فروش ساتوشی وجود دارد. بیت کوین جزو بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج محسوب می‌شود؛ پس شما می‌توانید با استفاده از بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر بیت کوین استخراج کرده و آن را تبدیل به واحدهای کوچک‌تر ساتوشی کنید‍! همچنین شما می‌توانید با رجوع به صرافی‌های معتبر که فروش ساتوشی را انجام می‌دهند، از آن‌ها ساتوشی خریداری نمایید.

همچنین شما می‌توانید به سادگی در بهترین بازی های بلاکچین 2022 و بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند شرکت کرده و بیت کوین جایزه ببرید! بازی‌های بلاکچین، راهی بسیار مناسب برای پاسخ به سوال چگونه ساتوشی جمع کنیم است. همانطور که مشاهده می‌کنید، استخراج ساتوشی رایگان دقیقاً همانند بیت کوین بسیار ساده است و عملکردی مشابه هر ارز دیجیتال دیگری دارد. فروش ساتوشی نیز دقیقاً همانند هر ارز دیجیتال دیگری صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

ساخت کیف پول ساتوشی

ساتوشی ناکاموتو کیست
ساتوشی ناکاموتو کیست, ساخت کیف پول ساتوشی

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، ساتوشی یک ارز دیجیتال نیست. بلکه تنها بخشی از یک بیت کوین محسوب می‌شود. پس شما احتیاجی به ساخت کیف پول ساتوشی ندارد؛ بلکه کافی است، تا یک کیف پول بیت کوین ساخته و آن‌ را به عنوان کیف پول ساتوشی خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساتوشی ناکاموتو کیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با ساتوشی ناکاموتو کیست ؟

آیا کیف پول ساتوشی ناکاموتو همچنان فعال است؟

بله. کیف پول ساتوشی ناکاموتو از سال 2010 و هنگام ناپدید شدن او، همراه با 500 بیت کوین غیرفعال بود. اما در سال 2021 این کیف پول فعال شد و 165.33 عدد بیت کوین را از 500 بیت کوین باقی‌مانده، به حسابی ناشناس واریز کرد.

هر 1000 ساتوشی چند تومان است ؟

هر 1000 ساتوشی چند تومان است پاسخی مشخص ندارد. زیرا که قیمت بیت کوین و دلار، هر دو درحال تغییر هستند. اما لازم به ذکر است که هر ساتوشی برابر است با 0.00000001 بیت کوین. شما می‌توانید یا دانستن قیمت بیت کوین در زمان حال، قیمت هر ساتوشی را حساب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *