واکنش پیمان جبلی رئیس صداوسیما به بازگشت برنامه پاورقی به تلویزیون!

واکنش پیمان جبلی به بازگشت برنامه پاورقی با اجرای محمدرضا شهبازی به تلویزیون چه بود؟ جزئیات خبر را درباره رئیس صدا و سیما در ادامه بخوانید.

واکنش پیمان جبلی به بازگشت برنامه پاورقی

رئیس سازمان صداسیما گفت:

در دوره تحول صدا و سیما قرار است از تمام ظرفیت‌ها و استعدادها در تلویزیون استفاده کنیم.

پخش برنامه «پاورقی» از شنبه 28 مرداد با حمایت مخاطبان و پیمان جبلی رو به رو شد. رئیس صدا و سیما با اعلام خبر ادامه برنامه «پاورقی» از شنبه گفت:

سوء تفاهمی بوده که برطرف شد و آقای شهبازی از روز شنبه، ۲۸ مرداد برنامه‌شان را روی آنتن خواهد داشت و «پاورقی» ادامه پیدا می‌کند.

واکنش پیمان جبلی به بازگشت برنامه پاورقی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی:

در رسانه ملی مسیر تحولی بازگشت‌پذیر نیست. یک سال اخیر و تحول مشهود در محتوا و رویکرد بهترین دلیل است. در این دوره تحولی، مدیریت باج‌بگیر و باج‌بده به تاریخ می‌پیوندد! جای نگرانی نیست ان‌شاء‌الله.

پاسخ رئیس صداوسیما درباره بازگشت عادل

رئیس صداوسیما عادل فردوسی پور

پاسخ رئیس صداوسیما درباره بازگشت عادل
رئیس صداوسیما عادل فردوسی پور, بازگشت عادل فردوسی پور

پاسخ رئیس صداوسیما درباره بازگشت عادل فردوسی پور

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش صداوسیما در اجرای نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: یک اقدام ضروری و لازم است که باید در اقتصاد کشور اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها بیان داشت: صدا و سیما از تمام توان و ظرفیت خود در جهت تبیین این سیاست به کار خواهد گرفت تا مردم را نسبت به آن اقناع سازد.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: همچنین صدا و سیما قرار است دیدگاه‌های مردم را متقابلاً به مسئولان ارجاع دهد تا مسئولان نیز از دیدگاه مردم با خبر شوند.

جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صدا و سیما در خصوص مجری‌هایی که ممنوع التصویر هستند و یا با اتفاقاتی از صدا و سیما رفتند، چه تدبیری می‌اندیشد و در مورد بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما چه تصمیمی گرفته می‌شود،گفت داد: در دوره تحولی جدید در صدا و سیما، بار‌ها گفتم و باز هم می‌گویم آنتن صدا و سیما برای نزدیک شدن بیشتر به مردم و دادن عرصه به سرمایه‌های ارزشمند باز هست و این امکان وجود دارد. در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک‌تر شدن به مردم فراهم شود.

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *