ویدئوی لو رفته زنان در فشن شو عروس در بهارستان تهران [+فیلم]

به دنبال برگزاری فستیوال فشن شو عروس در شهرستان بهارستان و حاشیه‌های ایجاد شده کلیه‌ عوامل برگزاری این مراسم به مراجع قضایی معرفی شدند.

روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه اتحادیه آرایشگران زنانه بهارستان برنامه‌ای با عنوان «فستیوال فشن شو عروس» با حضور مدل و مانکن‌های مختلف برگزار کرد که مدل‌ها و مانکن‌های ماهواره‌ای حاضر در این مراسم باعث واکنش‌های تند و تیز شد. در ادامه با خبر فشن شو در بهارستان همراه فیگار بمانید.

اکثر ما وقتی واژه فشن به گوشمان می‌خورد؛ یک جوان با موهای عجیب‌وغریب و خاص و خال‌کوبی‌های ترسناک در ذهنمان تجسم می‌شود. درصورتی‌که این‌طور نیست. همه‌ی ما به‌گونه‌ای در حال استفاده از فشن هستیم اما خودمان خبر نداریم.

فستیوال فشن شو عروس

فستیوال فشن شو بهارستان

فستیوال فشن شو عروس
فشن شو در بهارستان, فستیوال فشن شو در تهران

فستیوال فشن شو در تهران

در این فستیوال متاسفانه رعایت حجاب و عفاف در معابر شهرهای گلستان و نسیم شهر توسط زنانِ بلاگر اینستاگرامی در قامت مدل‌های ولنگارِ عروس به انزوا کشانده شد. بعد از آنکه رسانه‌ها نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دادند،‌ دادستان شهرستان بهارستان نیز وارد عمل شد و با اعلام جرم علیه مسئول این برنامه او را تحت پیگرد قضایی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

علی‌اصغر صادقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان مسؤولیت این رفتارها را متوجه مسئول برگزاری این به اصطلاح فستیوال دانست و در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع با عوامل این رویداد خبر داد و اظهار کرد: یقینا با مسببان این اقدام مغایر با حساسیت‌های اجتماعی با قاطعیت و وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

فیلم کامل این فشن شو را تماشا کنید:

قبل‌تر فیلم یک دختر نیمه برهنه در بازار تجریش ! غوغا کرد:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فستیوال فشن شو عروس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *