مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور قسمت دوم + لینک دانلود مصاحبه

مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور اولین مصاحبه‌ای است که فردوسی پور پس از آغاز همکاری با سایت و اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰ انجام داده است.

مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور در برنامه اختصاصی فوتبال 360. در ادامه با خبر علی دایی و عادل فردوسی پور همراه فیگار بمانید.

مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور

مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور قسمت دوم

مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور
مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور قسمت دوم, علی دایی و عادل فردوسی پور

مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور در فوتبال 360

گویا قرار است عادل فردوسی پور مصاحبه‌هایی را برای این سایت ترتیب بدهد؛ البته گفتنی است هنوز ابعاد فعالیت جدید مجری محبوب مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید گستره‌ی این فعالیت کجاست.

حالا اما عادل فردوسی پور برای اولین مصاحبه به سراغ هم دانشگاهی سابق خود، علی دایی شهریار فوتبال ایران رفته است. دایی چندسالی است فضا را برای مربی‌گری در فوتبال ایران مناسب نمی‌بیند و به نوعی از کار جدی در فوتبال ایران فاصله گرفته است.

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 720

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 480

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *