آخرین جزئیات از حادثه قطار مشهد-یزد ؛ واژگونی قطار اقدام تروریستی بود؟

از زمان وقوع حادثه خروج قطار مشهد یزد از ریل، دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در صحنه حاضر شدند و اجساد و مصدومان به سردخانه یا بیمارستان انتقال یافتند.

اورژانس استان یزد آخرین آمار جانباختگان حادثه خروج از خط قطار مشهد – یزد را تا این لحظه 21 نفر اعلام کرد. در ادامه با خبر واژگونی قطار مشهد یزد همراه فیگار بمانید.

خروج قطار مشهد یزد

خروج قطار از ریل

خروج قطار مشهد یزد
قطار طبس یزد, خروج قطار از ریل, حادثه قطار مشهد یزد, واژگونی قطار مشهد یزد

حادثه قطار مشهد یزد

دکتر علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اظهار کرد: با توجه تعداد مصدومین حادثه صبح امروز قطار طبس یزد تمام بیمارستان‌های شهید رهنمون،‌ شهید صدوقی،‌ افشار و بیمارستان‌های شهرستان‌های اردکان و میبد در حالت آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین این حادثه هستند.

وی افزود: امشب جلسه شورای تامین در شهر طبس تشکیل می‌شود تا بتوانیم ابعاد حادثه را بررسی کنیم چراکه باید درباره چگونگی واژگونی بیل مکانیکی، اعضای کمیسیون 5 نفره تشخیص سوانح ریلی پاسخ تخصصی خود را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مصدومین در بیمارستان شهرستان طبس در حال مداوا بوده و در صورت نیاز به تکمیل و پشتیبانی درمان به استان یزد اعزام می‌شوند.

همچنین شایعه‌هایی درباره تروریستی بودن این حادثه منتشر گردید که توسط رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تکذیب شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خروج قطار مشهد یزد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *