رونمایی از رستوران علی دایی با حضور فردوسی پور ؛ ساندویج 200 هزار تومان!

بعد از مصاحبه جنجالی عادل فردوسی پور با علی دایی رستوران او بر سر زبان ها افتاده است،  تصویری از منوی رستوران او را در ادامه میبینید.

تصویری از منوی رستوران که گفته می‌شود متعلق یهرستوران علی دایی است را ببینید. در ادامه با خبر رستوران علی دایی کامرانی ههمراه فیگار بمانید.

علی دایی رستوران

رستوران علی دایی

علی دایی رستوران
رستوران علی دایی, رستوران علی دایی کجاست

رستوران علی دایی کجاست ؟

با توجه به اطلاعاتی که بعد از نشان دادن رستوران علی دایی در مصاحبه با فوتبال 360 منتشر شد ظاهرا این رستوران در برج روما سنتر در کامرانیه واقع شده است. با توجه به مقایسه ای که کاربران بین فیلم و رستوران ها داشتند ظاهرا نام رستوران «10Forever»  است. “10 برای همیشه” در طبقه نهم برج روما سنتر واقع شده است.

در رستوران شیکی که به تازگی از آن رونمایی کرده، یک ویترین تماشایی از افتخاراتی که در دوران فوتبالش به دست آورده را هم جمع‌آوری کرده است که در مصاحبه خود را عادل فردوسی پور از آن رو نمایی میکند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی دایی رستوران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “رونمایی از رستوران علی دایی با حضور فردوسی پور ؛ ساندویج 200 هزار تومان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *