زمان عرضه اولیه تپسی مشخص شد ؛ چه کسانی می‌توانند این عرضه اولیه را بخرند؟

قرار است سه‌شنبه این هفته سهام شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس یا همان تپسی عرضه اولیه شود، این عرضه اولیه را چه کسانی می‌توانند بخرند؟

طبق اعلام سازمان فرابورس، عرضه اولیه تپسی روز سه شنبه انجام خواهد شد تا این شرکت به اولین استارتاپی تبدیل شود که در بورس ایران عرضه شده است.

تپسی عرضه اولیه

عرضه اولیه تپسی

تپسی عرضه اولیه
عرضه اولیه چه زمانی است, عرضه اولیه تپسی در فرابورس

عرضه اولیه تپسی در فرابورس

با شروع سال 1401 هفت عرضه اولیه در بازار سرمایه انجام شد. قرار است سه‌شنبه این هفته سهام شرکت تپسی به عنوان هشتیمن شرکت در بازار سهام عرضه اولیه شود.

عرضه اولیه چه زمانی است؟

بر اساس اعلام فرابورس این استارتاپ روز سه‌شنبه 24 خرداد ماه وارد بازار سرمایه می‌شود. تعداد کل سهام شرکت یک میلیارد و 170 میلیون و 528 هزار و 800 است و هر کد می‌تواند حداکثر یک میلیون و  400 هزار سهم خریداری کند.

یادآور می‌شود، پس از مرحله اول عرضه اولیه به روش گشایش در مرحله دوم نماد «تپسی» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف خواهد شد. بنابراین، متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

ارسال سفارش صرفا از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین ۵۰ درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تپسی عرضه اولیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *